sobota 15. prosince 2012

Kobkařím, kobkaříš, kobkaříme

Kdysi jsem tu psal seriál o dungeonech a to jsem ještě nevěděl, že jeden takový budu jednou vyrábět. Vlastně jsem to netušil ještě před měsícem. Pak jsem si ale zkusil takhle zatvořit v unitním vývojářském programu a první myšlenka na hru odehrávající se v podzemní cele byla na světě. Dnes to vypadá, že nezůstane jen u ní. Enžin je víceméně hotov, i když ještě nemá úplně všechnu funkcionalitu, která je třeba, např. není ještě dotažený tahový systém bojů, ale vypadá to, že s trochou toho štěstí bych to mohl dotáhnout do finálního levelu.

Odkud se inspiruju, chci ještě inspirovat a čím se inspirovat nebudu? Rád bych ukradl některé nápady z Wizardry. Jako např. onen bojový systém. Plynulý čtverečko-kobkařský pohyb jsem šlohnul z Lands of Lore. Velice rád bych čóroval mumie z prvního Dungeon Mastera, resp. je znovu vyrobil (čórování grafiky nebude). Možná, že z DM šlohnu i nápad s loučema a nutností krmit hlavní hrdiny, jinak že pojdou žaludeční křečí. Takže by šlo o survival těžký dungeon, který by nebyl pro každého, a jen pro ty, jenž to s hraním takových her myslí na vážno.

Ani na originální nápady nespadne strop, už teď jich mám připraveno několik a pokud se povede je správně zaintegrovat, bude to jen důkaz toho, že autoři ostatních kobkařských her fungujících bez svých vlastních nápadů to prostě flákají.

Co tedy plánuji, jak jsem zmínil, že půjde o prototyp pouze za účelem získání většího počtu rpg maniaků, tak zároveň by mohlo jít o samostatnou epizodu, jakoby prolog k hotovému plnohodnotnému dungeonu. Třeba takový tří patrový kobkokomplex v pavoučí, či jiné, pasti, na jejímž konci by čekalo... něco hrozivého, zasluhující zásah těch nejkladnějších hrdinů pohádkově středověké země. Hm. No a tuhletu epizodu bych třeba následovně umístil na Koncepty Steam Greenlightu, kde není potřeba nic platit a hráči si projektu všimnou. A třeba se zadaří. Najít nějaké ty schopné spolutvůrce.¨

Ještě bych rád našel nějakého nadšeného koncept art kreslíře, přece jen pěkné obrázky hru prodají (a teď nemyslím prodej jako prodej) nejlépe.

zeal

1 komentář: