úterý 26. března 2013

Před Bioshock Infinite


Samé desítky! Nebo spíše téměř samé desítky, ale to už nemá takovou sílu jako: Samé desítky! Je stále před Bioshock Infinite a to znamená, že jsem zatím ještě tuhle dokonalou pecku od týmu Kena Levina nehrál. Je to jako čekání na Doom 3, nebo na Diablo 2. Vím už dopředu jaký to bude masox, ale ještě nemám tu zkušenost z vlastní klávesnice a mačkátek na myši. Po mém monitoru se možná proběhl trailer, ale to není zdaleka nic v porovnání s tím, co mé hráčské oči čeká, až ji spustím.

Je to jako těšení se na cukrovinku, kterou stále vidíte jen za skleněnou stěnou, opodál balící se na pultu, na kterou už už sahá malý tlustý fanoušek Bioshocku. Je skoro na dosah a zároveň tak daleko kvůli té stěně ze skla. Ještě je ale zapotřebí odstranit malého tlusťocha, avšak možná nebude nutno žádného násilí. Možná bude stačit, když ho jen vystraším. Stoupnu si v převleku potápěče za dveře a cukrovinka, ehm Bioshock bude konečně můj. To bude ono, to zní jako plán.

Jak já se na Bioshock natěšil. Už když jsem si blízko oxfordské ulice prohlížel krásné pohlednice Bioshock Infinite, které byly přibaleny k časopisu Playstation Magazine, říkal jsem si, jaká to bude pecka, až to budu hrát. Pecka. Podobný herní svět, podobné univerzuum ještě nikdo ve hrách nevytvořil, a že těch her už bylo vytvořeno. Občanská válka na oblacích. Kyborgové jedoucí na Diesel. Steampunk, jak ho ještě nikdo nezná. No zdaleka nic podobného tady nebylo, i když žánrově to bude zase o střílení, může někdo namítnout. Ten někdo se ovšem nikdy netěšil na Bioshock Infinite.

A to se těším docela aktivně. Více se ani těšit nejde, když sledujete na Twitteru účet Kena Levina odpovídajícího na vše okolo Bioshock Infinite. Tolik odpovědí za jedinou hodinu snad žádný jiný herní Twitter účet nevyprodukuje. Já se těším, ostatní fandové se těší. Dokonce i Ken Levine se těší, jak lze v jeho twíttech číst. Už aby to tu bylo. Recenze tu už jsou a ještě více mě natěšily, i když já byl na Bioshock připraven už před nimi. Psal jsem tu, že Bioshock Infinite má samé desítky?

Uvntiř cukrárny se cosi děje. Někdo tam nadává na malého fanouška, kterému Bioshock před chvílí upadl na zem. A vypadá to, že cukrovinka spadla přesně na nohu velkého naštvaného chlápka s ještě většíma rukama. Elizabeth v rohu cukrárny začíná panikařit. Obchod se zbraněmi naproti právě otevřel a na křídové tabuli čtu nápis Dnes sleva na brokovnice. To je buďto znamení anebo mi to těšení trošku trošičku přerostlo přes hlavu. Ať je to jedno nebo druhé, Bioshock Infinite na podlaze cukrárny ležet jen tak nenechám!

Bioshock Infinite

0 komentářů:

Okomentovat