pondělí 8. srpna 2016

Deník sólo vývojáře: díl 17

Poslední dobou mě fascinuje twitr účet Antona Kudina, ruského vývojáře, který obdobně jako já, zápasí s Unity a momentálně dělá na fantasticky vypadající chodičko-skákačce MegaSphere. Tenhle projekt mě vyloženě motivuje - Anton v každém novém updatu vždy ukáže něco, z čeho mi spadne spodní čelist těsně nad klávesnici.

Nedávno jsem přešel na C#, tudíž doufám, že mé schopnosti kodérské budou tím pádem mít vyšší účinnost a já snad získám i lepší pozici na kodérském trhu - přece jen Unityscript asi tak žádaný není a v C# uděláte i mimo Unity něco pěkného. Např. databázi. A právě tu teď dělám, resp. už dokončuji. Jde o databázi filmů, těch, které tu mám. Každý film se dá v databázi rozkliknout a zjistit všechno, co by mě mohlo zajímat. Jde i řadit podle žánrů nebo dle obsazení a podobně. Databáze je ukládána do souboru ".json" a tím chci nastínit, že tuhle vědomost nadále využiji. Dost možná i do mého dungeonního editoru zvaného Terrible dungeon. Snadno tak budu moci uložit seznam potvor, jejich pozici v dungeonu, atributy, informace o lootu, který mrtvola vyvrhne a třeba i milion dalších blbůstek. To všechno, a mnohem více, lze lehoučce uložit do externího souboru.

Pomaličku začínám uvažovat, že bych si zaplatil vývojářský účet na Google Play, kterýžto stojí 625 korun a to myslím není zase tak moc, za možnost poslat svoje výtvory do světa. Předně ale musím mít co nabídnout, a tím pádem se teď pustím do menších blbůstek, abych měl na svém účtu alespoň něco v nabídce.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat