středa 16. června 2010

E3


Tak máme za sebou všechny stěžejní konference a to je zatím první den výstavy. Páni, to byla rychlost. Na co se těšit v následujících dnech? Konami slibuje cosi revolučního, jako ostatně každý na E3, a je tu ještě velká řada firem, které budou mít tu svoji show. Promítanou živě, či jen omezenou na lokální stánek. Je dosti možné, že se objeví něco, co bude stát za "zpař".

Největší dojem na mě udělal asi sci-fi nářezový Killzone 3, jehož velmi těsně následuje Medal of Honor, který vypadá jako bomba první kategorie, vážení. Tak zábavně vyhlížející simulaci války a navíc bombově zpracovanou, jsem zřejmě ještě neviděl. Obrýlenej cool fousáč vs uncool fousáči za zvuků bomb na Kábul, tomu může stěží někdo odolat. Co další hry? Velice zábavně vypadá nový Twisted Metal, který by se dal připodobnit k simulátoru válkou postiženého města, v němž se jeho postižení občané rozhodli vzít osud do svých rukou a všem ostatním dát pěkně přes držku. Klauni s mačetama, vrtulníky, ale i létání s atomovkou a další mayhem, zkrátka tohle bude něco. Zaujala mě nová hra od Erica Chahiho Project Dust, jež mi až nebezpečně připomíná skvostný třetí Populous. Téměř mě odrovnal trailer na poslední díl ze série Ghost Recon, jehož gameplay bude záviset na tom, jak si to vojáci načasují a v onom traileru to bylo tak hezky vygradované, až by nejednomu vojenskému veteránovi ukápla slzička. Dead Space 2 vypadá korektně a poslouží dobře svému účelu. Ukázka z Motorstorm Apocalypse mi vyrazila dech a totéž se málem povedlo LBP 2 a GT 5. Prostě tolik skvělých her, rozhodně bylo na co koukat (a stále je!).

Ale abych to zkrátil.

Arogantní Sony ušla, taky proto, že to byla jedna z těch relevantních konferencí pro mou osobu vlastnící konzoli od Sony. Nintendo bylo takové střídavé polojasno a zataženo, kde nejvíc za zmínku stálo selhání Wiimote ovladače v rukou největší Nintendo celebrity. Jinak klasická stavba her, kterou Nintendo nabízí každý rok. Takže pro vlastníky Nintenda super. Microsoft jsem nestihl celý, ale řekl bych, že ukázal slušnou nabídku her. Pohybový ovladač Kintec mě však zklamal, jak v paletě herních titulů, kde nebyla jediná zajímavější hra, tak v ovládání, které lagovalo až tak, že herní postavy na televizi byly buďto rychlejší nebo o vteřinu pomalejší, než hráč.

 A Heavy Rain. Ten tam sice nebyl. Ale je super!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat