úterý 21. října 2014

Na čem teď dělám: Shape Strike

Unity je pro mě jako slabá droga. Taková čokoláda, která je neustále po ruce a čtverečky po uloupnutí nikam nemizí. Můj zápal pohání i fakt, že mé herní výtvory (ale spíše pokusy) jsou stále lepší a lepší, viz soutěž Ludum Dare, kde se moje novější počiny umisťují v celkovém žebříčku vždy lépe, než posledně. Takže o čem je, resp. bude, Shape Strike? Název je ještě pracovní, jednak i z důvodu, že pro někoho může znít brutálně: Shape je přezdívka Michaela Myerse z filmu Halloween, a ve spojení se Strike by to mohlo znamenat, že se tu pokouším o další hru ve stylu Postal Hatred. Dá se říci, že navážu na svůj poslední Ludum Dare výtvor Between Two Worlds. Hlavní postava se bude kutálet prostředím poskládaným z cihliček vstříc zajímavým úkolům.

Bodově bych hru viděl takto:

- není postavená na jednom nápadu (herní mechanice)
- cokoli, co není zábavné, nepatří do hry (nudná výjimka potvrdí pravidlo)
- nepřátelé jsou vždy ve výhodě
- nudné koridory obsahují past anebo schovaného nepřítele, nepřátelský mechanismus
- postavička může (musí?) využít k řešení úkolů tvaru svého těla (v průběhu hry může přibrat, i shodit, ale taky zkroutit se a podobně)
- až do závěrečných titulků se budou ve hře pravidelně objevovat novinky, které hráče překvapí, nejlépe příjemně
- souboje s originálními bossy zakončující epizodu
- jednoduchý příběh podaný vizuálně, nikoli literárně a za každé situace s možností interakce

Něco funkčního, nějaký prototyp - vlastně i editor - už je, tudíž by mi to teď mělo jít od ruky. Postavička je docela roztomilá, první grafika cihliček je zkousnutelná. Viděl bych to zatím optimisticky.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat