Bodově bych hru viděl takto:
- není postavená na jednom nápadu (herní mechanice)
- cokoli, co není zábavné, nepatří do hry (nudná výjimka potvrdí pravidlo)
- nepřátelé jsou vždy ve výhodě
- nudné koridory obsahují past anebo schovaného nepřítele, nepřátelský mechanismus
- postavička může (musí?) využít k řešení úkolů tvaru svého těla (v průběhu hry může přibrat, i shodit, ale taky zkroutit se a podobně)
- až do závěrečných titulků se budou ve hře pravidelně objevovat novinky, které hráče překvapí, nejlépe příjemně
- souboje s originálními bossy zakončující epizodu
- jednoduchý příběh podaný vizuálně, nikoli literárně a za každé situace s možností interakce
Něco funkčního, nějaký prototyp - vlastně i editor - už je, tudíž by mi to teď mělo jít od ruky. Postavička je docela roztomilá, první grafika cihliček je zkousnutelná. Viděl bych to zatím optimisticky.
zeal
0 komentářů:
Okomentovat