sobota 26. srpna 2017

Boomerkid: Work in Progress

V dnešní době si může udělat hru úplně každý. Stačí mít trochu času, trpělivosti a nadšení pro videohry. Pak stačí stáhnout Unity, kreslící program a naučit se základy programování - což dnes jde s prstem v nose díky milionům tutoriálů po netu. Po zhruba sedmi měsících seriózního kódování, kreslení a vymýšlení se má první vážnější hra začíná myslím dobře rýsovat. Jistě, není tak dobrá, jako ostatní, důležitější ale je, že je to moje hra. Pokud si ji pak stáhne jeden člověk nebo dva, je už úplně jedno. Pokud s ní budu spokojený já, bude to zcela stačit. Však nějaký úspěch se v budoucnosti ještě určitě dostaví - budu-li se dál věnovat tvorbě videoher a já věřím, že ano (vlastně nic jistějšího asi neexistuje).

Vím, že z bloggerů si svoji hru ještě dělá Dave de Sade (i když jsem zaslechl, že ji už předal někomu jinému, kdo ví. Jmenovala se myslím Chaos Guns). Z bývalých kriplů pak ElDorado a Robotron taky něco vydali na Google Play. MickTheMage vytvořil zajímavé spojení basketbalu a fantasy s pravidly D&D, které si přímo volá o převedení do počítačové podoby. Schválně jestli to budu já, kdo bude osloven, abych to celé převedl na obrazovky počítačů. *Mrk, mrk* Ehm.

Měl bych sem asi napsat, jak je to těžké, a že jsem u toho i zkolaboval, jak jsem moc a moc dřel - až by to vydalo na dokument -, ale vlastně mi to ani tak nepřijde. Tak moc se u toho bavím, že ani nevnímám, jestli je to těžké nebo ne. Dělám sice úplně všechno jen já, ale ta zábava je tak velká, že ani netuším, jak moc a jestli vůbec se u toho moje tělo nadře. Mám ještě v plánu udělat několik fíčur a nadesignovat další a další herní dílky. Dokonce mám v plánu to nějak příběhově sespojovat. Tak moc tomu věřím. Ale kdo ví, jak to nakonec celé dopadne. Každopádně, mám v plánu udělat tři světy, které se budou lišit grafikou, do jisté míry i hratelností a obsahem, a obtížností. Tudíž datum vydání bude asi o tom, kdo nakonec zvítězí: nadšení nebo rozum. Ale pokud by se mě někdo na ulici zeptal? Pár měsíců do vydání. Bude zdarma, na Android. S plnohodnotným editorem úrovní. Česky i anglicky.

WIP Screenshot je, jak název napovídá, z nehotové verze, jako fotka z natáčení. Vše se ještě bude upravovat.


zeal

2 komentáře:

  1. Hezkej text. Pokud neděláme hry vyloženě pro peníze, tak jen proto, že nás to baví. A jelikož s každým novým pokusem se učíme a zlepšujeme, tak ta laťka toho, co považujem za dobré, se stále posouvá, a asi nikdy nebudeme úplně spokojení. Ale určitě můžem být hrdí, pokud se něco povede dodělat do konce a ještě by to někdo hrál a líbilo by se... Takže držim moc palce :)

    OdpovědětVymazat