Stejně tak to naštěstí vidí a plně chápou tvůrci her. Výroba poč. hry dnes stojí tolik, že se nevyplatí experimentovat se zavedeným stavem věcí. A netýká se to jen žánrů. Herní mechanismy, ale i zápletky jsou stejné - já jsem spokojen, protože vím, co můžu od hry čekat. Začátek herního boomu byl fajn, ale dnes je jiná doba. Filmy, a nebo i hudba, se dřív taky dělaly jen pro zábavu, a dnes je to byznys, kde se vydělávají miliony. A nikdo si nestěžuje. Herní recenzenti musí být v sedmém nebi z toho, jak je jejich práce najednou jednodušší a recenze jsou tím pádem objektivnější - u podobných her už jde najít ten univerzální metr, jde lépe poznat, o kolik je jedna hra lepší než ta druhá. Hráči nemusí litovat vyhozených peněz za experimenty a herní firmy ušetří výrobou několika pokračování známého IP, namísto aby se vrhnula na nějaká nová IP. Takové hry jdou navíc dobře prodávat i na jiné platformy, vždyť každý ví, do čeho jde - viz. úspěšná série NFS a COD.
Jako amatérského znalce herních žánrů mě dnes žádná hra nepřekvapí. Nic takového ale ani od hry nechci. FPS, simulace, Third person akce... Všechno jsem hrál, ale bavím se u toho pořád skvěle. Ty ojedinělé hlasy volající po něčem novém vážně nechápu. Asi už je nebaví hrát. Walkera na ně.
zeal

0 komentářů:
Okomentovat