sobota 30. května 2009

E3 na dosah aneb Není grafika jako grafika

Je to tak. Dřív byly hry originálnější, vypadaly originálněji a i ta hratelnost nebyla vždy stejná, a to se často stávalo, že jste na disku v té změti megabajtových her nenašli dvě, které by se hrály stejně. Tímto tak trochu reaguji na Mickův článek z KK o blížící se E trojce a vlastně mě k tomuto textu inspiroval i tento obrázek ze hry The Secret World:

Úžasný, že? I další obrázky z této nové multiplayerové hry od Funcomu vypadají nadmíru fajn, ale tento, uznejte, má takové grády, že si nemůžu vzpomenout, kdy to bylo naposledy, kdy mě obrázek doslova přinutil si o hře zjistit, o co se to vlastně jedná. A já se na ni těším. I přesto, že to bude MMO! To bude vyhozených peněz... Ne tedy, že by pár obrázků znamenalo automaticky, že půjde o hru, za kterou budu chtít platit, a vůbec hrát, ale to tušení tady je. Stejné, jaké jsem měl, když jsem si poprvé prohlížel obrázky Silent Hillu 2, a jaká to byla nakonec pecka!

É tři, ta letošní, bude mít jistě mnoho zajímavých titulů, o tom není třeba nějak dlouze spekulovat, dost jich už prosáklo předem, takže tu je v podstatě jistota, že budou oficiálně představeny výborné tituly. Namátko Trico, možná nový MGS a slibně zní i (údajný) exkluzivní PS3 horrorový projekt od Epicu.

Co si budeme povídat. Krom té výborné hrstky her tam budou i takové ty, které nepřichází s ničím, ale vůbec s ničím, novým a jen zavazí, když se chce návštěvník É tři dostat na druhou stranu místnosti, ke stánku s týmem ICO. Jenže s takovým počtem zbytečných titulů všude okolo se musí doslova procpat davem, a v tom horším případě ztratí po cestě orientaci a skončí u jiného stánku. Při velké smůle u týmu, co má na svědomí Dante's Inferno.

Abych se přiznal, tak jsem dost zvědav, jestli dojde k odhalení dalšího projektu, který by zajímavostí mohl konkurovat The Secret World. Z něj jsem tedy zatím viděl jen obrázky, ale to se nijak neliší od toho, jak jsem objevoval hry v minulosti, na stránkách herních magazínů. Posuzoval jsem je, co se novinek týče, především podle obrázků: jak na mě působily, co na nich bylo, jak byly namalované a jestli mi přišly takové, že i výsledná hra by mohla stát za to. Bylo jich dost, někdy i víc než to, a člověk ani nevěděl, co přesně od nich očekávat. A přesně taková hra je i, mnou už tolikrát zmiňovaný, The Secret World.

Musím si koupit prasátko. Platit měsíčně... už abych začal šetřit.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat