úterý 25. září 2012

2 hodiny utrpení v Borderlands

Abych ještě navázal na čerstvé dojmy z Borderlands. Jak se dostávám dál, blížeji k epickému finále, každou hodinou jsem pevněji přesvědčen, že jde o nejlepší střílečku této generace. Nářez je trefné označení pro Borderlands 2, ale ještě přesněji jde o nářez na druhou. A teď abych se podělil o onen hrůzný zážitek, který se mi přihodil, či úplně přesně řečeno který se stal. Na dvě hodinky jsem si odskočil na večeři a samozřejmě Borderlands 2 muselo být zapauzované, protože jak chcete vypnout takovou hru jako je Borderlands 2, to zkrátka nejde, vypnout ji, aniž byste ji dohráli do konce.

Takže, přicházím z večeře a co to nevidím. Moje postava umírá. Hra si odebírá peníze jako pokutu za obnovení životních funkcí. Hrůza ovšem pokračuje. Skutečnost je taková, že na mě po teleportaci vnitřností stále někdo střílí. A zase postava umírá a hra si nemilosrdně odebírá tučný finanční obnos. Takhle to probíhalo po celou dobu dokolečka dokola. Hrůza hrůzoucí se mi prohání myšlenkami, o kolik jsem za ty dvě hodinky, či kdy to bylo, když mi někdo (asi) omylem hru odpauzoval, cirka přišel a vypadá to na obrovský balík peněz. Jen virtuálních, takže by o nic nešlo, ale teď si představte, že jsem tyhlety "neexistující" penízky sbíral po dvou dolarech v "neexistujících" krabičkách, na které jsem narazil průměrně jednou za nějakou chvíli.

Až doteď jsem měl navrch. Mohl jsem si v automatech kupovat všeho, jak hrdlo ráčelo, dokud někdo ono hrdlo obrazně nepodřízl. No, tak odteď to vypadá, že značně přituhne, anebo se mi prostě oddálí závěr, jelikož krabičky s penízky se znovugenerují, a tak vše půjde posbírat... ehm... znovu, ale zase to dá pěknou fušku a taky se obávám, že si tím trošku pokazím dojem ze hry. A zrovna se mi to jako na potvoru přihodí těsně před nebezpečnou přestřelkou s robotickými zabijáky a jejich sebeopravující výrobnou. Proklatě.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat