úterý 28. června 2016

E3XIT

Na E3 se mi nejvíc líbilo odhalení God of War pro PS4. Zaprvé to byl šok, vidět opět Kratose, o to větší byl, vidět ho s chumáčem vousů. To není náš Kratos, ale přesto to je on. Šokující, ale ne až tak, jako když na něj zařvalo herní monstrum cosi o Valhalle. Tohle bude restart série, který vlastně není restartem, protože herní tvůrci chtějí uspokojit obě skupiny naráz: skalní fandy a nové majitele Playstation. U E3 jsem ve čtyři hodiny otvíral oči dokořán, jako málokdy v tuto dobu. A tohle soustředění mi trošku kazil domácí mazlíček, který mně v onu noc E3 oknem nosil jednu myš za druhou. Vlastně jen dvě. Obě mrtvé. Ale pochvalu si zasloužil i tak.


Kdo vyhrál letos E3? Nintenďáci říkají, že to jejich. Nintendo! I když tam vlastně ani nebylo. Microsoft boys tvrdí, že (Hank) Scorpio konečně převálcuje tu dobře se prodávající PS4 mašinku. A Sony fanbojové zase jsou spokojeni s těma svýma. Finální verdikt? Tohle E3 opět vyhráli fandové videoher.

Nevěděl jsem, že Bud Spencer, kterého jsem měl vždy hodně rád - a stejně rád na něj budu vzpomínat - měl i svoji videohru. Kudos Micku the Mageovi: http://www.mickthemage.sk/2016/06/bud-spencer-1929-2016.html

Budu sem postupně uvolňovat svoje staré hry, včetně jejich grafiky i kódu, takže začínající tvořiči, můžete se velmi mírně těšit. První uvolňuji sprite tabulku k mé hře Defend the Surface. Máte svolení použít následující grafiku k nekomerčním účelům. Stačí mě napsat do titulků!


Tak to by bylo protentokrát vše, s čím jsem se tu chtěl podělit.

zeal



0 komentářů:

Okomentovat