sobota 6. června 2009

Duke Nukem For Ever

Tak, pozornost čtenářů jsem si už získal, takže se do toho rovnou pustím, co říkáte? :) Abych se inspiroval u daleko lépe píšícího kolegy, začnu slovy: "Bloguji, tedy jsem." Ano? Co?! No, vždyť o tom to celé je, nebo ne?

Casual Core se řítí rychlostí několika závodních blesků do svého dalšího stádia. Ano, je to tak. Já to vím, vy to taky určitě víte... Pro nově příchozího čtenáře vysvětlím: na tento blog posílám příspěvky už pátý měsíc a to je už dostatečně dlouhá doba na to, aby došlo k něčemu... zásadnímu... k něčemu, co tento malý a v blogové džungli také bezvýznamný blog odešle někam dál. Přemýšlel jsem o nějaké zásadní změně, ne zrovna o novém střihu... eh, designu stránek, ale spíš, co se týče obsahové stránky, možná o novém přístupu k blogování jako takovému.

Nechci, aby se jako řada jiných blogů (těch se smutným osudem) přetransformorfoval na stránku o všem a o ničem. Také bych byl nerad, aby se moje původně nadšenecké psaní přeměnilo na nějaké nudné plácání o herním průmyslu, který, ač to možná tak nevypadá, moc zajímavý zase není. Ne, děcka, i tam jde jen a pouze a v zásadě v té první řadě o peníze a až teprve v té poslední o to ostatní.

Než přijdu na to, jakou nejlepší cestu pro blog zvolit, rozhodl jsem se, že do té doby zanechám blogování. Nebude to na dlouho, na to si můžete klidně vsadit. Ne jako na jistou počítačovou postavu, která slibovala a už se nikdy nevrátila. Ne, nejmenuji se Duke a už vůbec nejsem radioaktivní.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat