sobota 2. ledna 2010

Zombie podruhé: první dojem

Dvojka Left 4 Dead je minimálně dost podobná prvnímu dílu a tak vážně nechápu ta devítková hodnocení v časopisech. Přibyly nové zbraně nablízko (ale která hra je nemá), přibyla jedna modifikace UZI, přibyl jeden nový druh granátu (Boomer ampulka), přibyl adrenalin, který byl profláklý už v dobách Duke Nukema 3D, došlo na pár změn u zombií - Tank a Witch jsou odteď (zatím hru stále jen testuju) slaboši a je tu i pár nových nezbedů. Grafika se zdá lepší, avšak AI je bohužel stále tupá, dost tupá na to, aby to ovlivnilo zážitek ze hry.

U L4D 2 mi přijde, že je to stejná hra, jako jednička. V něčem lepší, v něčem dokonce bohužel horší (mimojiné přeplácanější - boomer ampulka, pánvička?). Co mě nejvíc vrtá hlavou, je nedostatek novinek, resp. změn, které by jednoznačně definovaly, že jde o nový díl, a ne o pouhé rozšíření. Jaké novinky v hratelnosti hra přináší? Můžete mlátit tuhle zrůdu na obrázku pánvičkou, kriketovou pálkou nebo se skrz ni prořezat motorovou pilou, která je kewl, ale ve které hře není, že? Zatím všechno svědčí pro to, že devítku, a dokonce ani vosmičku, si L4D 2 ani omylem nezaslouží, i proto, že při hodnocení by stále mělo platit, že se hodnotí s ohledem na předchozí díly... v nejlepším případě s ohledem na dosud vydané podobné hry. Ale řekněte to těm dnešním rádoby recenzentům.

První L4D patří mezi moje oblíbené a poměrně často hrané gamesy, takže dvojce L4D dám určitě ještě šanci, klidně i dvě, tři, čtyři. Aspoň bude o čem psát.

zeal


0 komentářů:

Okomentovat