pondělí 12. července 2010

Vedro edice

Jestli je tohle poslední příspěvek v létě, zřejmě jsem podlehl vedru anebo jsem na něj vyzrál a našel jsem si lepší zábavu, než blogování. Za druhé, zjistil jsem, konečně, že herní časopisy jsou na můj vkus až moc geekovsky orientované. Občas i nesrozumitelné. Za další, přišel jsem na to, že čtení novinek je kontraproduktivní, jednak z důvodu, že většinou o žádnou pořádnou novinu nejde, druhak, když se nad tím pořádně zamyslím, tak většinou dojdu k názoru, že jsem bez toho mohl žít. Co dál? Aha. Chtěl jsem někam zkusit začít psát, ale posledních pár článků tam mě totálně od mého úmyslu odradilo, a nejde o Databázi her. A konečně. Mass Effect nebo Dragon Age, otázka pro dnešní den. Asi si půjdu lehnout pod třešeň a budu přemýšlet, jestli na tom počítači odletět do vesmíru nebo vyrazit zabíjet draky. Možná to ale bude na delší přemýšlení, vždyť komu by se chtělo vysedávat před monitorem za tak krásného počasí?

zeal

2 komentáře:

  1. Doufam, ze ty dva clanky "tam" nejsou na KK? Dyt byly dobry ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O KK nejde, ale díky. :) Šlo o profy herní web, o kterej jsem ňáko ztratil zájem. Not a big deal. :)

    OdpovědětVymazat