úterý 11. března 2014

2nd person první dojmy: South Park

Hodně rychlé dojmy ze South Parku: Stick of Truth a bacha, zatím jsem to nehrál...


Tak vám nevím, South Park mám rád, dokonce mám jednu řadu na Blu-ray, ale hra South Park? Přiznám se, že na (další) herní kousek podle tohoto seriálu jsem už od první minuty koukal tak nějak přes prsty. Může tohle vůbec fungovat? Seriál je nadupaný obsahem, každou sekundu se děje něco, co vám když už nezlomí vaz, tak alespoň shodí na zem a není chvilka, kdy byste se mohli zase vyšplhat zpátky na pohodlnou pohovku. Viděl jsem několik minut hrát nový South Park a moc mě ten pohled neuchvátil.

Jako seriál mě to neuchvátilo.

Ale jako hra jako taková? Přiznávám, jisté kvality tam budou a minimálně ten fakt, že si můžete celý South Park projít s Buttersem v zádech, je jistě hodně lákavé. Když ale hráč prochází tedy tím námi tak dobře známým South Parkem, dostavují se po chvilce nedostatky v podobě prázdných míst, tedy něco, co není v žádném případě South Park. Iluze seriálu - a že hra opravdu vypadá přesně jako seriál - se bortí při každé prázdné obrazovce, místu, kde se ale vůbec nic neděje a fanda seriálu zvyklý na humor bez odpočinku se začíná docela nudit. Jedno je ale jisté: tak takhle vypadá seriál South Park, když divák dostane možnost ovládat hlavní postavičku (a z nějakého důvodu to není Cartman).

zeal

0 komentářů:

Okomentovat