úterý 29. dubna 2014

Moje hra pro dubnový Ludum Dare je hotová

2014 vypadá na fascinující rok z hlediska herní kultury. Máme tu VR, PS4, X1, W2. A samozřejmě nejen je. Před pěti lety, kdy jsem vůbec poprvé usedal před ještě stále prázdnou stránku blogu CC, bych jistě skákal nadšením, kdybych se dozvěděl, že tu budeme mít konečně virtuální realitu, nebo že konzole nové generace budou nabízet tak lákavě vypadající herní obsah (moc a moc bych si teď chtěl zahrát Dark Sorcerer!). Stejně tak by mě ale nadchlo, kdyby mi někdo řekl, že čeští herní blogeři budou mít v roce 2014 zaměstnány oboje ruce - při tvorbě zábavního počítačového softwaru! No není to přesně ten vrchol našeho videoherního hobby pro nás coby herní nadšence? Zcela bezpochyby.

A abych byl konkrétnější, DavedeSade chystá velmi zajímavě vypadající Chaos Guns. MickTheMage vytváří neméně zajímavý mod do Shadowrun Returns: Shadows Overwatch Bratislava, odehrávající se jen kousek od Brna.

No a pak je tu moje maličkost, která včerejší noci obětovala Ludum Dare kousek svého psychického zdraví. Ale že to stálo za to.

ODKAZ!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat