pátek 26. září 2014

Wolfenstein, kay

Zjistil jsem, že Wolfenstein mi nakonec jede. A moc dobře. Vlastně, bylo k tomu zapotřebí koupit novou, avšak ne úplně drahou grafickou kartu. Si představte, nextgen na sedm let starém počítači a hejbe se, jo, škoda, že to nevidíte, jak dobře se to hejbe. Takže jsem nakonec koupě nelitoval.

Měl jsem tu trošku něco rozepsaného, o Wolfenovi, ale... pryč s tím. Proč nezačít znovu. A hlavně teď, když nemůžu usnout, a zejtra mě bude ráno bolet hlava. Ale co.

No grafika, vypadá to dobře, ale problém je, že je to dělané v idTech 5. To je, že nesmíte moc otáčet hlavou, jinak si všimáte, jak se relativně pomale updatují detaily textur na objektech. Ale je to řekl bych lepší jak v RAGE. Není divu, že id tuhle technologii nikomu nepronajímá. Jak jsem ale napsal, vypadá to dobře, jen tedy když neděláte dvojité ritbergery každou druhou sekundu. Takže se to dá.

Nejvíc mě - teda zatím, ještě je tam určitě toho hodně, co mě může zklamat - zklamala nemožnost načasovat granát. Zjednodušování si našlo svoji další oběť. Zbraně jsou jinak docela dobré, ač mě hodně překvapilo, že mi hra dala možnost třímat dual wielding mpčka hned na začátku, v prvním zákopu, aniž bych zastřelil víc než deset němců.

Robotí psi jsou srandovní, ale trošku kazí atmosféru válečné bitvy. Vojáci, ač hezce provedení, jsou opět tupá nemehla, kteří občas dělají, že vás nevidí, neslyší anebo je to jednoduše tím, že dostali od vedení jiné rozkazy? Střílení je až moc snadné - hehe -, takže si napříště zvednu obtížnost. S druhou nejvyšší obtížností mě na začátku zastřelili do dvou sekund. Čumily na bojišti holt netrpí ani jedna strana - kdoví, z jaké strany vyšla střela. Pak už to bylo naopak - němci tupě čuměli, čech krosil.

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr. BRBRBBRBRBRBB. Stejně je jedno, co tady je napsané. BLABL. Když to nemá tag retro, tak to stejně nikdo nečte. V případě retra ale má článek takovou čtenost, no takovou... až by se z toho jeden pomátl. Takovej rozdíl to je. Poslední retro už nečetla jen redakce LEVELU a score. Bla bla ba... bla.

sgt. Wolfe

0 komentářů:

Okomentovat