čtvrtek 17. března 2016

2016, rokem virtuální reality

S blogováním jsem začal v roce 2009, tedy v roce, kdy podle předpokladů z roku 2005 mělo být blogování už úplně mrtvé. No a teď je 2016 a těch blogů moc neubylo. Z těch českých je to jen pár lidí, co přestalo s blogováním úplně, namátko Overwatch a Robotron. MickTheMage, markýz de Sade, Gladosík a HighVoltage stále jedou, dalo by se říct na plný výkon. Já jsem si dal od psaní na chvíli pauzu. Teď bych si ale zase mohl zablogovat, možná i častěji, protože... protože mám od Vánoc PS4ku a několik článků by vzniknout mělo, resp. mohlo.

Rok 2016 bude konečně tím rokem, kdy si budeme moci navléknout helmu, podobně jako Jeff Fahey ve filmu Trávníkář. Půjde o zážitek nenarušený malým framerejtem, ani věcmi, které se dějí za oknem, když se zrovna nedíváte, ani žádnou hlukovou kulisou linoucí se třeba z reproduktorů pod vaším oknem. Dokonce půjde u hraní jíst a pít, oproti dřívějším představám, podle kterých by hráč v helmě mohl zemřít, protože by lehce zapomenul na to, v jaké realitě se nachází jeho fyzické tělo, takže není vlastně důvod obávat se. Letos je VR konečně tady, ať už ji chcete připojit k PC anebo PS4.

Můj startovací "balíček" PS4 obsahuje: špičkovou pecku SW Battlefront, horrorovou pohádku Until Dawn, neskutečně vyhypovaný Destiny, můj oblíbený Killzone: Shadow Fall, thirdpersonový Infamous: First Light a závodničky The Crew.

"Greatness is here." 

Virtuální přídavek k PS4 vychází v říjnu a já si už začínám šetřit. Konečně se mi splní jeden sen.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat