pátek 20. května 2016

MVGA!

Můj první návod na tvorbu kompletní hry bude brzy na světě - momentálně je v rozpracovaném stavu o délce několika, abych ale nekecal, tak neřeknu přesně kolik stran. Jsem na něj pyšný, ale zjistil jsem jednu podstatnou, pro mě možná nečekanou, věc: dá to pořádně zabrat, takový "tutorial". Ani se nedivím, proč si za takové návody nechávají odborníci platit zlatými denáry. Je to ohromná fuška, a co teprve pro někoho, kdo je od přírody trošku línější povahy. Vidím to tak, že až ho dopíšu, dám ho i na nějaký zahraniční web, kde bude přeložený nejlépe do angličtiny a možná se ho budu snažit propašovat na Unity Asset Store, kam bych ho umístil, samozřejmě, zdarma. To by byla odměna pro mě největší, pokud by se to povedlo.

Lenost mě zatím zastavila od napsání článku na KK o mém nálezu na půdě pod hromadou... ani nebudu psát čeho. Tento nález je herní konzole druhé generace, výroba cca druhá půle sedmdesátých let, název Magnavox Odyssey², jestli vám to něco řekne. Hrával jsem na tom pár výborných her, asi ještě před pořízením PC. Grafika na této konzoli byla děsná, ale zábava byla něco extra. Hry byly jen o čisté hratelnosti - dva joysticky můžou napovědět, že jsem se u toho nebavil jen já. Více tedy asi v článku, který doufám napíši - slíbil jsem to na Twitteru, takže nejspíš ano. Budou i fotografie a možná i nějaká kratičká recenze té či oné hry, pokud se na této mašince ještě rozjedou.

Až se mi podaří publikovat návod na CC Pexeso, pouvažuji, jestli bych se nevrhnul do alespoň ještě jednoho návodu, tentokrát pro pokročilejší uživatele Unity, ale nejspíš to bude tak, že po vydání článku si dám se psaním tohoto druhu literatury na chvíli pohov. Abych pokračoval v blogu s heslem "Make videogames great again!", rád bych, aby mi to tu sloužilo jako takový vývojářský deník, kde bych psal nějaké ty poznámky a postřehy z právě vyvíjené hry.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat