úterý 6. prosince 2016

A zase ty Vánoce

Mílovými kroky se blíží Vánoce, doba, kdy se obdarováváme těmi hrami, po kterých jsme pokukovali celý celičký rok (a někteří z nás i déle). Loni jsem dostal nejen hry, ale i PS4ku a po celý rok jsem měl co hrát. A co si budeme říkat, Star Wars Battlefront jsem z těch her hrál nejvíce. Takže by mohla přijít změna? Doufám v takovou (změnu), která mě odtrhne od světa Hvězdných válek - což je v době, kdy zrovna Disney posílá do kin novou trilogii, takřka nemožné. Co ale možné je, třeba se objeví Morfeus a... raději to nezakřiknout. 

Na předvánočním shonu je mi sympatické, že se konkurence předhání a zrovinka teď na Černý pátek, v neděli, jsem si pořídil trojici výborných her za cenu jedné, v JRC. 

A další věc, ještě bych si rád pořídil jednu, dvě velmi očekávané hry, které už vyšly a byly pošlapány v recenzích... *cough*No man's*cough*Sky*cough*... tak doufám, že mi je slevní, ještě než bude pozdě. Přece, člověk nemůže chtít tak velkou slevu nikdy jindy než teď, když každý nakupuje, aby bylo pod stromem co nejvíc zabaleného toho, a to by nebylo, kdyby neslevnili.


Otázka pro případného cizince na mém blogu. Hrajete Vánoční hry? A případně jaké?

zeal

0 komentářů:

Okomentovat