pondělí 23. ledna 2017

Gamegeddon

Někdy na začátku prosince jsem díky Gladosíkovi narazil na stránku Cartrdge. Umělci tam zveřejňují obrázky z her, buďto ze svých, anebo z těch, do nichž přispěli ať už nějakým třidé modelem anebo obrázkem, či animací. Celý nadšený jsem si tam vytvořil profil... jen abych ho ještě toho večera smazal. Co tam se zveřejní, to je takový div, až z toho lezou důlky z hlavy. Mé hnusné obrázky neměly jedinou šanci, aby se zalíbily na ně kliknulo, tudíž jsem propadl menší depresi. A tu jsem naštěstí již dalšího dne zahnal. Mávnul jsem rukou a utěšil se, že Cartrdge je prostě úplný vrchol, kam chodí jen skuteční mistři svého řemesla.

No a teď se blíží konec prvního měsíce začínajícího roku a já pln nadšení a nového kyslíku v plicích chci samozřejmě také světu předhodit něco. Byla tu myšlenka na nějaký šikovný způsob, jak, ale hlavně kde, tyhlety kresby zveřejnit, a to aniž bych je dával sem, na čistě hráčsky pojednávající blog.

Nápad má název Gamegeddon. Najdete ho na tomto odkazu: http://gamegeddon.blogspot.cz/. Ať se nikdo nelekne, obsah bude samovypovídající, tedy žádné další informace k obrázkům připisovat nebudu. To jen abyste náhodou neklikali všude možně a nehledali vysvětlení. Nápad rovná se jeden příspěvek, jeden obrázek - ale později třeba i animace anebo screenshot z Unity. Je samozřejmě i možnost se přidat - děláte-li na herní grafice a máte podobný vkus jako já - viz Casual Core -, je velká šance, že vás přizvu k dílu. Primární účel je: zábava. Ten sekundární, naučit se a následně se zlepšit v dělání herní grafiky.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat