neděle 19. února 2017

Otevřený dopis Drakenovi z Levelu

Na adresu virtuální reality se tu můžu rozplývat na prostoru tisíců stránek A4. Je úžasná, úžasná, úžasně skvělá. Naposledy jsem v Robinsonovi poprvé viděl na vlastní oči chodit obří dinosaury - jeden z mých dětských snů splněn. A když nejsem hlavou chycen do pařátu virtuální reality, chodím si s tabletem a občas na něm zahraju, abych byl i na čerstvém vzduchu, když ta virtuální realita se nedá vzít (zatím) ven. Jsem v 185-ém levelu Candy Crush Saga, kterou si asi každý harkór hráč jen tak nezahraje, ale já jakožto cažuel harkór jsem si řekl: "Tak co, zkusím tu Candy Saga, nebudu se omezovat harkór hrama." A už jsem téměř na ní závislý.

Děsně, nebo přesněji řečeno děsivě!, moc se těším na Resident Evil Vil pro virtuální realitu - je to "nejlepší zkušenost s VR jakou jsem kdy měl", podle Adriena Chmielarze (Bulletstorm). Dnes jsem ji měl v rukách v Game a jediné, co mě odradilo odrazilo, byla ještě děsivější cena, kterou jsem v sekci Preowned opravdu nečekal. Za 1500 si můžou obludy zatím v Game ponechat.

Co tu mám v šuplíku a zatím si ji šetřím pro skvělou příležitost - The Last Guardian, kteroužto jsem si pořídil za 999 korun před asi třema týdny, rovněž v Game. A neprohloupil jsem. Už týden na to se jeho cena opět rychle vyšplhala na 1800 Kč. Prodejce mi říkal: "Je to divný, je to divný. Ale hráči to nekupují, není tam skoro žádná akce. Proč je to tak levný, zbláznili se. Je to divný."


Úspěšně pokračuji v tvorbě své gamesy - chodička, která vychází z Nickyho Booma. Udělal jsem pro ni krásný, zbrusu nový, editor úrovní. Úrovně se tvoří víceméně automaticky, prosedurálně, tvůrce je tvoří, jako když malíř maluje štětcem. Při jeho tvorbě jsem nemusel vynaložit moc úsilí. Zkanibalizoval jsem editor pro můj olsků dungeon Terrible Dungeon. Řekl jsem si, že je škoda nevyužité technologie. Na Terriblu ale ještě dělat budu a počítám, že až vydám skákačku, Terrible Dungeon bude dost možná jako další na řadě.

Na PS4 mám momentálně kupu výborných her, které je třeba pořádně zapařit. Můžu se ponořit do až strašidelně reálného světa virtuální reality, anebo vyjít jen tak ven s herním přístrojem v ruce.

Tohle je ta nejlepší Timeline! Co dodat.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat