pondělí 13. června 2022

CC je zpět

Během dnešního poledne jsem u jídla dlouho bádal, proč CC po dobu pandemie nikdo nezásoboval články. Pak jsem si ale uvědomil, že jsem na samém jejím počátku s celou (no fakt) redakcí ztratil veškerý kontakt a již se mi nepodařilo zjistit, co se s Hansem a ostatními (jména si už nevybavím) vlastně stalo. Zjištění, že za tu dobu na CC téměř nic nepřibylo, je zdrcující zvláště po stránce návštěvnosti. Která definitivně upadla na nejnižší počet v historii webu.

No nic, show must go on. 

Rozhodl jsem se změnit dosavadní postoj k posílání příspěvků na CC. Odteď si toto místo zabírám celé pro sebe: Hansi, už se nemusíš vracet - ano, máš padáka -, a to platí i pro zbytek redakce. 

Tak, a jelikož budu na všechno opět pouze jen já, musím změnit i formát článků, které tu hodlám vystavovat častěji, než kdy dřív. Podle počtu současných návštěv bude ode dnešního dne CC psané formou Výkřiků do tmy, tj. kratší formou a bez ohledu na to, kolik lidí (ehm) si to tu přečte. 

Je pravdou, že současná nabídka českého internetu se za několik posledních let tolik změnila, že ani netuším, čemu CC bude konkurovat. Nicméně, o to snadnější bude psát o všem možném - zkrátka je veselejší, když je vám jedno, že nepíšete ten nejlepší text... Hlavní je, že vůbec něco píšete a děláte to s radostí, protože přece jen o tu jde u počítačových her až na prvním místě. Tak a hurá do přípravy na další článek!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat