čtvrtek 28. dubna 2011

Nové zaměření blogu

Jak se jednou někdo vyjádřil: psát o hrách nedává moc velký smysl, nedává, pokud za tím ovšem není něco víc. Popravdě jsem mu zprvu moc nerozuměl, vždyť o hrách se dá psát jako o čemkoliv jiném a není třeba mít pro to nějaký pořádnější důvod. Určitě bych nechtěl, aby tohle internetové místo připomínalo nihilistické doupě zla (muahahaha!), tudíž jsem se takhle zamyslel...

Casual Core má za sebou něco přes dva roky existence a já jsem vždy tak nějak usiloval o to, aby měl nějaké užší zaměření. V různých fázích existence to bylo pokaždé něco jiného. Jednou to byl blog se zaměřením na podobné články, které v té době vycházely na KK. Potom, co jsem se stal přispěvatelem na Kultuře kriplů, tohle zaměření blogu úplně ztratilo smysl. Nastoupily nějaké ty osobnější články, které jsem psával ve volných kratochvílích a sem tam nějakou tu retrospektivu a dojmy, oboje pokud nedosahovalo nějaké lepší úrovně, bylo publikováno zde a to povedenější putovalo opět na KK.

Jak jsem před nějakým časem zjistil, retrospektivní zaměření mi bohužel už kdosi vyfoukl, takže se opět nevědělo, čím bych mohl Casual Core plnit. Až teď tedy jsem si uvědomil, že nejlepší zaměření pro můj blog je herní design, o kterém se dá napsat spoustu odstavců a žádný takový blog, alespoň v českém jazyce, tady není. Čiže je vybráno. Odteď by měl blog plnit pouze a jen tento vysoce zajímavý druh obsahu. Už v minulosti jsem k němu párkrát tíhl, vida, ale pokaždé převládla snaha o vyvážený obsah, který by se dal nejlépe charakterizovat jako "prostě herní blog".

Možná za to může i můj staro-nový koníček věda, že volba dopadla takto. Kdyžtak nadávejte na ni!  Budiž započata nová, doufejme daleko zajímavější, éra tohoto blogu.

ηὕρηκα!

0 komentářů:

Okomentovat