Je tu sice pár možností, jak tenhleten problém obejít, jako zvýšit kompresi audia na minimální velikost, aby se dala hudba alespoň trochu rozeznat od šumu, ale do toho se mi moc nechce. Je tu také možnost rozsekat hudební track a použít jen opakující se smyčku. Jak ale dlouhou, aby si běžný hráč dobrovolně neutrhl ušní vstupy, je mi záhadou. Jsou hráči schopni (resp. ochotni) při hraní poslouchat každou jednu minutu opakující se smyčec? Pak se mi tu objevila ještě jedna možnost, a to vytvořit soundtrack znovu a za pomocí velmi obstarožní technologie, uživatelsky nepříjemného modulového trackeru, což ale asi nepůjde, protože mě k vracení se k takto nepohodlnému notovému softwaru nikdo nedostane. Totiž, Unity zvládá přehrávat .xm a, uh, .mod, a tam velikost hraje takovou roli, že klidně i dvouhodinová písnička může mít velikost dvaceti kb, a to je z téměř všech hledisek super, ale z hlediska toho, kdo se v tom bude dřít, už moc ne. Poslední možnost je, a ta se zdá naprosto šílená, přehrávat soundtrack tak, že si ho bude hráč streamovat z internetu. Pokaždé, když hru zapne se mu z netu stáhne cirka padesát mega. To jako raději fakt ne. Že ne?
Jako řešení mi přijde dobré:
Nabídnout dvě verze hry, jednu bez soundtracku, nebo s trochou soundtracku (?), čili, že bych vyrobil nějaké ty nenápadné loopy, a pak verzi obsahující kompletní hudební doprovod. Takže asi takhle? Zní to dobře.
zeal
0 komentářů:
Okomentovat