úterý 1. října 2013

Tohle mi dorazilo poštou od Guido Henkela!

Na blogu jsem to tu ještě asi nezmiňoval, ale to jen proto, že jsem chtěl počkat na ten správný okamžik, až mi to přijde a já to budu moci vyfotografovat pro fandy, či jen ty zvídavé čtenáře, kteří si rádi počtou o tom, co jsou ty herní celebrity vlastně zač! Tak tedy, Guido Henkel je známý nejlépe jako producent té velké RPG hry, hry, na kterou spousta hráčů velmi kladně vzpomíná, zvané Planescape: Torment. Její pokračování je již několik měsíců (ve skutečnosti spíše už několik let) ve výrobě. Na něm se Guido ale neúčastní, protože, a to si jen myslím, vracet se na místo činu jen proto, abyste dělali na kopii perfektní hry, která uhranula tolika hráčům a hráčkám, je prostě zbytečné. Skuteční umělci se neobávají vrhnout se do neobjevených, neznámých končin, a tam tvořit něco nového, příběh, který si hráči ještě neměli tu možnost prožít. Deathfire: Ruins of Nethermore je oním herním titulem, který podobně jako Realms of Arkania nabídne z pohledu očí ultimátní RPG zážitek, a já nemám nejmenší důvod nevěřit tomu, že se to povede (stačí se jen podívat na seznam her, na kterých se Guido podílel).

Nejen, že jsem se dostal do focus groupy připravovaného Deathfire, ale dokonce jsem po přihlášení se přes formulář na GuidoHenkel.com vyhrál v soutěži, kde jedna z cen byla patnáctá sezóna South Parku. Co ale vyloženě vystřelilo horní stříšku mého náladometru, byl Guidův nápad, který se u něj zrodil potom, co slyšel, že mám krabičkovou originálku Realms of Arkania: Stíny nad Rivou a Planescape: Torment, přibalit mi k ceně i jednu svoji knížku Jason Dark, podepsanou a s věnováním k tomu. Wowza!




Nádhera. Guido je nejen machr na počítačové hry, ale i fantastickej chlápek. Tak a teď jsem dostal vážně pořádnou chuť znovu si zahrát nějakou tu fantastickou hru, na které pracoval. Ale kterou?  ;)

zeal

0 komentářů:

Okomentovat