středa 5. srpna 2015

Labůžo, Andrew se vrátil


Těžko říct, jestli existuje něco mezi nebem a zemí. To je na herní blog až moc zapeklité téma a možná že by se tu řešilo něco, co ostatní vlastně vůbec nezajímá. Každopádně, kouknul jsem jen tak na Blogger, na jaký články se dnes klikalo na CC nejčastěji - to proto, že jsem nemohl usnout a vlastně ještě nevím, zda vůbec usnu -, a jeden z nich je moje doporučení Labůža s Andrewem. A to si jen tak kliknu na ten článek a napadne mě, co se takhle podívat, kdo se objevil v zatím posledním dílu tohoto herního pořadu s názvem Nekonečný labůžo a HELE: před osmnácti minutama bylo přidané: NOVÉ video: S ANDREWEM! "Herní bohové" asi přece jen existují, protože takováhle náhoda je určitě podle všech vědeckých výzkumů téměř nepravděpodobná, takže muselo pracovat něco shůry, co se nedá jen tak vědecky vyvrátit. Ehm, eh. No ale určitě doporučuji, i když jsem to ještě, logicky, neměl šanci zhlédnout: ihned jsem to sem utíkal vyhulákat, to víte, člověk je rád, když se může neplánované nadchnout. Nejlépe krátce před spaním.

 zeal

0 komentářů:

Okomentovat