V předchozí verzi Terrible Dungeonu jste mohli klikat na různé obrázky a po takovém kliknutí např. vyjely z boku dva obrovitánské čtverce s postavičkou, inventářem a různými statistikami. Bylo to hodně rušivé, kazící hráčovo soustředění na nebezpečný dungeon. Tím pádem muselo dojít k rázné obměně herního interfejs. Teď je vše kompletně na obrazovce, bez nutnosti posílat poletující statistiky a inventáře před zrak dungeonní party. Vše je tam, na bocích a pokud tam přesto něco chybí, stlačením jména postavy se inventář přehodí na přehled vlastností, či něčeho dalšího, bez čeho by se neobešlo počítačové RPG. K ulehčení bude hra podporovat klávesové zkratky. Horní pruh na obrázku patří editoru - bude nahrazen nejspíš kompasem.
Po přidání černobílého filtru to pak bude vypadat takto.
zeal
Koukám, už ses hodně posunul, fakt dobrá práce! Aktuálně se taky pokoušim udělat takovej dungeon, ale jen 2D seshora, což je asi jednoduší :)
OdpovědětVymazatDíky. Už to pomaličku nabírá nějaký obrysy. Teď dělám na inventáři. Jakmile bude ještě pár věcí hotových (inventář, souboje, statistiky hrdinů), tak začne ta zábavnější část: monstra, souboje, pasti , tajná tlačítka, rébusy, různě navržený úrovně (pavoučí level, ap.). Fakt se těším, i když ještě nevím nakolik vážně chci tenhle projekt brát. Třeba se to nepovede, monstra nebudou spolupracovat, kdo ví, co se může stát. :) No já bych ti řekl, že 3D a 2D (čtverečkovej) dungeon je stejná piplačka. Rozdíl je jen v umístění kamery a taky v tom, že já tam budu mít strop. :)
VymazatSakra, souboje jsem tam napsal dvakrát. Mazat už to nebudu. Tak schválně, jestli to bude leháro nebo otročina. :)
Vymazat