úterý 18. srpna 2015

Terrible Dungeon, část 9

V předchozí verzi Terrible Dungeonu jste mohli klikat na různé obrázky a po takovém kliknutí např. vyjely z boku dva obrovitánské čtverce s postavičkou, inventářem a různými statistikami. Bylo to hodně rušivé, kazící hráčovo soustředění na nebezpečný dungeon. Tím pádem muselo dojít k rázné obměně herního interfejs. Teď je vše kompletně na obrazovce, bez nutnosti posílat poletující statistiky a inventáře před zrak dungeonní party. Vše je tam, na bocích a pokud tam přesto něco chybí, stlačením jména postavy se inventář přehodí na přehled vlastností, či něčeho dalšího, bez čeho by se neobešlo počítačové RPG. K ulehčení bude hra podporovat klávesové zkratky. Horní pruh na obrázku patří editoru - bude nahrazen nejspíš kompasem.



Po přidání černobílého filtru to pak bude vypadat takto.



zeal

3 komentáře:

  1. Koukám, už ses hodně posunul, fakt dobrá práce! Aktuálně se taky pokoušim udělat takovej dungeon, ale jen 2D seshora, což je asi jednoduší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Už to pomaličku nabírá nějaký obrysy. Teď dělám na inventáři. Jakmile bude ještě pár věcí hotových (inventář, souboje, statistiky hrdinů), tak začne ta zábavnější část: monstra, souboje, pasti , tajná tlačítka, rébusy, různě navržený úrovně (pavoučí level, ap.). Fakt se těším, i když ještě nevím nakolik vážně chci tenhle projekt brát. Třeba se to nepovede, monstra nebudou spolupracovat, kdo ví, co se může stát. :) No já bych ti řekl, že 3D a 2D (čtverečkovej) dungeon je stejná piplačka. Rozdíl je jen v umístění kamery a taky v tom, že já tam budu mít strop. :)

      Vymazat
    2. Sakra, souboje jsem tam napsal dvakrát. Mazat už to nebudu. Tak schválně, jestli to bude leháro nebo otročina. :)

      Vymazat