Brány - V žádné kobce nesmí chybět stopa po civilizaci. Některé oblasti tak byly zataraseny bránou, většinou takovou, co se neotevře, když do ní vrazíte nosem. Jelikož moje akční RPGčko není v žánru sci-fi, brány se budou muset otvírat "postaru", a to: 1. šlápnutím na plošinku, 2. položením něčeho těžkého na plošinku, 3. použitím příslušného klíče, 4. rozluštěním hlavolamu a jako pátou možnost zvažuji i násilnou cestu, ale ještě nevím, jak moc negativní dopad by to mělo na hráče - rozvíjet zločinecké sklony rozhodně není cílem této hry.
Hra bude mít více druhů bran - i po grafické stránce. Tady ta nahoře je spíše branka s pořádným zámkem, kterou lze otevřít jen klíčem pracovně nazvaným Quest Key.
Vstup do další úrovně pak bude obstarávat brána se sedmero svícny - takové opravdu malinké pokývnutí na sérii Ishar a třetí díl Sedm bran nekonečna. Fajn na této bráně je, že hrdina do ní vejde, vyhopká schody a zmizí v jejím nitru - a pak se načte další level. Líbí se mi takto zepředu a dělat její verzi "na bok" se mi nejspíš nebude chtít dělat, ale ještě uvidíme.
zeal
0 komentářů:
Okomentovat