sobota 19. prosince 2009

Co se chystá na 15. výročí časopisu Level?

Před pár dny jsem se v posledním čísle časopisu Level dozvěděl, že v lednu Level oslaví svoje patnáctileté narozeniny, hip, hip... ? Zatímco jeho konkurent oslavil patnáctiny někde v hospodě, Level je oslaví se svými čtenáři, nebo to alespoň v zatím posledním čísle slibuje. V lednu prý dojde na nějaké zvláštní překvapení a blogeři prý už můžou hádat, co to asi bude. Říkal jsem si, když bloguju, že bych si mohl taky zkusit zatipovat. A jelikož to může být cokoliv, a to opravdu COKOLIV, tak těch tipů napíšu víc... a ono to stejně nakonec bude něco jiného, heh.

1. Návrat kvalitního papíru nebo navýšení počtu stran (tak to je hodně od boku)
2. Vložené hudební CD s herní hudbou od výrobce nápojů Sprite
3. Slavnostní defenestrace nespolehlivých (a neoblíbených - já bych věděl, muahaha, já jsem ale zlej) redaktorů
4. Přetvoření obsahu časopisu v něco, co tu ještě nebylo
5. Oznámení konce Levelu (heh)
6. Dojde ke spojení Levelu a Her pro každého (brr... s takovými vtipy vopatrně?)
7. Petr Poláček vyzradí v úvodníku děsivé tajemství o šéfredaktorovi konkurenčního plátku (už bylo na čase!)
8. Lednové číslo bude složené z těch nejlepších článků za celou historii Levelu, což nikdo nepochopí a Petr Poláček bude krátce na to defenestrován
9. Lednový Level bude zdarma a jeho jediná distribuce bude probíhat v pražském metru (důvodem bude nadmíru solidní kontrakt s vědeckým týmem, který pracuje na léku proti smrti ušlapáním - vstupenky do metra budou napuštěné různými pokusnými látkami). No, to je velice nepravděpodobné. Nebo že by ne?!
10. Z Levelu se vyklube cosi jako multiplatformový časopis pro všechny gamesníky. Zároveň se objeví možnost kupovat si Level bez zbytečnýho a řádně zapáchajícího DVD (schválně si k němu čichněte, ale netvrďte mi, že jsem vás nevaroval). Trefil jsem se? Trefil jsem se, co?!

Tak, u desítky se zastavím, protože je to hezké číslo. Stejně jako patnáctka.

EDIT: Téma dalšího čísla je jasné: čtenáři Levelu. Každý se údajně může vyjádřit k Levelu a to nejzajímavější bude zveřejněné. Já jsem asi taky ten čtenář, tak se k němu vyjádřím v některém z dalších updatů. Třeba se to v Levelu pak objeví. Můžeme jen doufat.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat