sobota 26. prosince 2009

Nadílka byla fajn

Ačkoliv byla letos nadílka trochu slabší, než minule, stěžovat si určitě nemůžu.

Do PS3 budu brzo vkládat podmořské dobrodružství s malou holčičkou se svítícíma očima a velkým buranským potapěčem, který se malé holčičky ujal. No, bude to, jak jinak než, skvělá zábava. Z dalších PS3 her to je ne úplně famózní, ale jinak skvěle hratelná skotačina v Empire City, kde má přítomnost a hlavně moje skutky, nad kterými budu mít plnou kontrolu, určí, jestli elektrické výboje města budou sloužit dobru nebo naopak jindy nevítanému zlu. A úplně dohnané do extrému to bude tehdy, kdy se ujmu hlavní role v příběhu nové hry od duchovního otce, který poprvé otiskl svoji nohu na tichém kopci. Prý tam uslyším i sirény. Možná. Uvidíme se ale i v tichém městečku, jehož existence není úplně potvrzena ani v jedné z obou dimenzí (naší a alternativní). Na prospektu onoho tichého městečka je obří nápis PSX a já už začínám mít obavy.

PC nezůstane pokryté pavučinami. Diablovka Sacred 2 to jistí. A druhá diablovka Jade Empire jistí tu první. Aby je tak nakonec někdo neutopil. Huh? Stejně jako ten potápějící se ostrov.

Z dárků to není všechno. Ještě totiž zbývá jeden, a to řádně extra vypečený. Něco pro fandy starých počítačů. Ano, je to tak. Stal jsem se majitelem Amigy. A rovnou té nejlepší verze, prý. S CD mechanikou a gamepadem. Už jsem něco málo ozkoušel a jedním slovem paráda. V nabídce her je krom spousty výborných pecek (Soccer Kid, Metal Mutant, Gods, Magic Pockets, stovky a stovky dalších) dokonce i jedna z nejlepších adventur všech dob... Dark Seed! A mám dojem, že Amiga CD32 verze je o něco lepší než ta na PC. O Amigu jsem se předtím nikdy nějak zvlášť nezajímal a tak se moc neorientuju, co stojí za zahrátí a čemu naopak mám zabránit, aby se vůbec přiblížilo k oné vzácné Commodore mašince. Velmi tak uvítám vaše tipy.

A prý má ještě něco ze stromku vypadnout. No tak to jsem zvědavej.


0 komentářů:

Okomentovat