neděle 6. prosince 2009

Tohle budu hrát do konce roku

Na konzoli mám rozehrané první Uncharted, ke kterému se musím vrátit co nejdřív, a dohrát ho, protože mám tušení, že by se mohlo Uncharted 2 otáčet v mém Blu-ray přehrávači už o Vánocích. Před nějakým tím týdnem jsem si pochvaloval nedávno zakoupeného Assassin's Creeda, výborná toť hra, skvěle hratelná a se zajímavým příběhem a historickým zasazením. Na druhý díl bude spousta času příští rok, takže tam nebudu praktikovat žádný spěch k cíli a spíš si ho tak ve volných chvilkách budu snažit co nejvíc užít. Co budu smažit častěji, je MotorStorm: Pacific Rift. To je, vážení čtenáři, naprosto špičková multiplayerová záležitost a ano, když říkám multiplayerová, myslím tím splitscreenová!

Až se úplně setmí, v časech, kdy nebude měsíc na obloze a z okolí začnou vylézat noční tvorové, známí také jako... anebo ne, raději je nejmenovat, tak v takovém čase vytáhnu z dobře schované, pavučinami oblepené skrýše ve sklepě hru zvanou Dead Space. "Beho-ld!" Často jsem přemýšlel o tom, jak se mi hodně líbilo hraní Mirror's Edge a že by nebylo špatný, zahrát si ji opět znova. Možná ji zkusím dohrát na jeden život. Heh, nebo raději ne. A co takhle Metal Gear Solid 4?! Že bych... možná, asi určitě, až se naskytne vhodný okamžik. Asi rok mi tu leží na poličce Final Fantasy XII. Nehrál jsem ji ze spousty důvodů, ale jeden asi přece převažuje: tak dlouho jsem se na ni těšil, až vážně pochybuji, že by mě výsledek uspokojil. Každopádně pořád ji můžu rozehrát s tím, že od ní nebudu čekat nějak skvělý zážitek. Totéž Dragon Quest VIII. Ale na něj spíš nebyl čas, ani chuť. Mám tu Resident Evil 4, kterého jsem už v minulosti hrál. Ale nedohrál. A tak se k němu pravděpodobně co nejdřív vrátím, abych ho pokořil.

Co dám určitě o Vánocích, bude LittleBigPlanet, kde bude jistě pro mě už připravená spousta vánočních levelů. Yay!

A na PC? Tam pravděpodobně Left 4 Dead, samozřejmě v multiplayeru. Ve více hráčích si co nevidět zahraju CivNet. To je taková klasická strategie, pro ty co neví. Přemýšlel jsem nad Anno 1404 a tak se ho možná někde pokusím splašit, nejlépe za nějakou výhodnou cenu. Musím dohrát nedohrané epizody Tales of Monkey Island. Z adventur dám ještě Maniac Mansion 2 (jedničku jsem teď nedávno hrál) a pokusím se rozjet moji srdcovku, Dark Seed 2. Zkusím se dostat dál v Incubation.

Tak a to je vše. Finis coronat opus.



0 komentářů:

Okomentovat