středa 17. března 2010

Zapomněli mu dát mozek

Hodnocení bylo jeden z důvodů, proč jsem si četl časopisy. Hodnocením je myšleno slovní výplach prostoru lebky, kam se mu nashromáždily nové myšlenky. Mu, myšleno recenzentovi. Nové myšlenky ve smyslu poznatků z právě dohrané počítačové hry. Ani tak nezáleželo, jestli se dotyčný recenzent mýlil, tedy jestli hodnotil pod vlivem, nebo jestli mu dotyčná záležitost až příliš sedla nebo nesedla. To nejdůležitější bylo nakonec to, co jsem si o tom přečetl. Přeložil jsem si to do svého vlastního skoro-jazyka a věděl jsem. A proto záleží na tom, kdo to napíše, vlastně koho čtu. Hodnocení her není exaktní věda, protože na každého ten který kousek dokáže zapůsobit jinak a někdy taky úplně naopak.

Teď jsem si dočetl jednu zajímavou recenzi. Meat Puppet je hra o jakési masové panně, před kterou by minimálně každý casual hráč utekl do nejbližší ambulance a tam si nechal co nejrychleji vypreparovat vlastní mozek. Na to vsaďte obsah své lebky. O Meat Puppet jsem slyšel poprvé, ale jakmile jsem se dočetl, že spadá do herního žánru Crusader: No Remorse, a že to je vážně slušné spařivo, 8/10 jen zacementovalo moje odhodlání zcizit tento výtvor chorých myslí a zahrát ho. Jenže masová assassinka, kterou vysílá na nebezpečné mise její loutkář, nikde, ani na GoGu, ba ani na Abandonsharu. Ani v obchodě, nikde, kde to ukrást. Peníze na benzínce netřeba krást, nikde kde to koupit. Nijak, jak to zahrát. Pomóc, pomóc, nic.

zeal

2 komentáře:

  1. Meat Puppet? Kam na to chodis, covece :) Ja ti mam takovej dojem, ze ta hra snad ani nevysla? Vim, ze bylo demo, ale plna? Nikdy sem ji nevidel. Treba ale kecam...

    OdpovědětVymazat
  2. Robotron: kam na to chodím. Jednou za čas když nevím coby, tak zalistuju ve Score a někdy na něco zajímavého narazím, jako teď v případě Meat Puppet. A občas se přistihnu, že jsem (já a moje pirátské druhé já) to v té době z neznámých důvodů přehlédl. No a o Meat Puppet se tak pěkně psalo a vůbec to vypadá na hru podle mého gusta, můžu citovat z recenze: "Masivní embryo je třeba nejdříve vyvrhnout z jeho zárodečného kontejneru a pak dotlačit a dokutálet k větráku zasazenému v zemi. Kombinace mlácení puškou přes jeho obnažený mozek s pohledem na rotující čepele větráku donutí embryo vyzradit informaci, kterou Loutkář potřebuje." :) A hraje se to podobně jako Crusader, což je jistě pár důvodů navíc, proč si ji chtít sehnat.

    Plná vyšla určitě, vyslídil jsem kopii na Ebayi.

    OdpovědětVymazat