čtvrtek 17. března 2011

Databaze her rocks!

Ještě předtím, než jsem se dozvěděl o spoustě skvělých stránek na internetu zaměřujících se na žvatlání nebo epické povídání o hrách, vždy jsem tajně doufal, že tam, kdesi v kyberprostoru, existuje místečko s velkou databází a spoustou přívětivých uživatelů oné databáze. První takovou databází her, na kterou jsem se až ujeveně díval, byl Gamespot, na který jsem chodil bezmála nějaký ten rok.

Dlouhý příběh zkrátíme a pak, v roce 2008 jsem objevil databaze-her.cz a co se nestalo, už jsem na žádnou jinou databázi nepřešel a zůstal tam. Její, určitě ne fantastický, ale skvělý určitě, systém bodování komentářů dává jednomu pravou motivaci něco zplodit, textového a plně vystihujícího mého pohledu k onému hernímu kousku mou osobou zahraného, eeerrrmh.

Databáze databaze-her je stále ve stavu, který není zdaleka ideální. Chybí tam spousta her. Grafika je omšelá a taková lehce... řekněme základní. Chybí třeba tohle a nebo tohleto. A zaměřuje se jen na PC. Kdo dnes hraje jen na PC?  Zkráceně řečeno: k dokonalosti toho chybí spousta. To ano, ale je to místo, na kterém je radost se, ať už přímo nebo nepřímo, podílet. Názory na hry jsou často použitelnější než z oficiálních recenzí, a občas, ale ne tak často, vás nějaký názor dožene za hranice šílenství. Rovnováha ale zůstává. Pokud na databazi-her ještě nejste, přijďte a uvidíte, že i na českém netu existují fajn místa, která stojí za to, nejen navštěvovat pravidelně, ale i podílet se na nich.

zeal

3 komentáře:

  1. Ked tam nejake hry chybaju, nie je nic lahsie ako ich pridat, vsak :) (svieti ti v pridanych hrach 0! Nestazujem si, ale makam, ked mi nieco chyba ;) ).

    OdpovědětVymazat
  2. Mohl bych přispět, vidíš, to je vlastně fajn nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, tak teď si upravuju profil a možná se vrhnu i na nějaké to přidávání her. :)

    OdpovědětVymazat