středa 29. února 2012

Standardní update blogu 29. února

Poslední dobou mě má v hrsti prokrastinace a já si takhle řekl, že se nedám jen tak. Co to znamená? Také to, že bych mohl na svůj blog psát častěji. Hry stále hraju. Chuť do psaní mám taky, stále. Teď ale stejně nevyšlo nic zajímavého, takže ani nebyl nějaký větší důvod updatovat blog.

Nedávno jsem tu psal o PDF-ku, které chci zhotovit, abych si ho (PDF-ko nebo jiný future proof formát) jednou otevřel a mohl zavzpomínat, jak... jsem fandil hrám. Na něm stále pracuju, určitě bude, nepanikařte, a hlavně vydržte. Ano, prsknu sem na něj link, až bude hotové. Třeba o něj bude mít zájem i někdo jiný.

Taky jsem tu, a nebylo to zase tak dávno, psal o tom, že bych to tu věnoval něčemu, stylizoval, dal tomu nějaké téma tomuhle blogu. Ale jaké? Retro hry mě nezajímají. Možná bych to tu mohl věnovat střílečkám. Rád střílím. Ale víte co, já docela uvažuju nad tím, že bych Casual Core jednou úplně věnoval tvorbě počítačových her. No to by bylo úžasné, aspoň myslím. V současné době shodou okolností na jedné hře dělám, tak ony zkušenosti budou. OK, to by asi tak bylo pro dnešek vše.

Díky za pozornost

zeal

0 komentářů:

Okomentovat