pátek 28. prosince 2012

Curiosity


Konečně jsem se dostal ke Curiosity, víceméně nové to hříčce pro mobily od 22 Cans (jejichž vůdcem je letitý veterán Peter Molyneaux). Hra je to záhadná, protože jak se v úvodu praví, vítězem může být jen jeden. Podobně jako v Highlanderovi. A co se tu dělá? Mačkají se krychličky, a čím rychleji, tím lépe pro vás a vlastně i pro ostatní. Vítěz, který může být jen jeden, bude totiž ten hráč, který zřejmě odešle poslední krychličku z povrchu krychle, kterou mají všichni hráči na obrazovce svého mobilu totožnou. Odeberete jednu krychličku a jiný Highlander, třeba z Japonska, uvidí váš tah, a naopak vy uvidíte jak on opracovává kychli na jiném místě. Zeširoka jde o arkádu, která zaměstnává hráčovy prsty mnohem akčněji, než jiné hry pro mobily.

Hlavní nešvar Curiosity spočívá ve značné monotónnosti. Můžete jen odstraňovat krychličky. Jediným způsobem - vlastně můžete ve stejné chvíli využívat dva prsty naráz, ale to na věci nic nemění. Krychliček je hodně, několik desítek tisíc, možná statisíce. V této chvíli je jich už většina odstřelena prstíky herních otroků - já jsem se zasloužil o nějaký ten tisíc -, a na krychli jsou už k vidění obrázky, a ne nějak zajímavé. Pamatuju se, že na hru mě nalákala reklama hlásající: "Co je uvnitř?" Pokud jsou to ty obrázky po stranách, tak se 22 Cans moc nevytáhli. A pokud po odstranění krychličky jedna "vrtsva" praskne a pod ní se objeví nové krychličky obklopující o něco menší krychli, slibující neustálé zmenšování krychle až po "sladký vnitřek", dávám (trochu nejistě) palec nahoru za velmi netradiční přístup k výrobku, který se na herní scéně jen tak nevidí.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat