pondělí 3. prosince 2012
Momentka z Catacombs
A spíše koncept art, než-li cokoli jiného. Ještě je třeba vyrobit pořádné kobkové zdi, až teprve pak bude čas na tvorbu složitějších částí - příšer, u kterých si zatím nejsem jist, jestli budou plně naanimované, nebo budou mít jen základní pózy (jako v olskůl dungeonech), soubojů, které nejpravděpodobněji budou na kola, což mi přijde asi jako nejatraktivnější způsob bojování pro fandy tohoto žánru. A samozřejmě to nebude mít AAA grafiku - na to by bylo třeba více času, než jsem tomu ochoten věnovat... Minimálně ne onen prototyp.
zeal
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Ty kostry vypadaji dobre. To jsi vytvoril v nejakem 3D studiu? Takova grafika je na indie hru uplne v poho. Akorat jen nemit vsechny steny cerveny :)
OdpovědětVymazatJinak o tomhle vis?
OdpovědětVymazathttp://www.mirye.net/shade-3d-for-unity-overview
3D modelovaci soft urceny primo pro Unity a pro indie vyvojare by mel byt zdarma. Zatim na Mac, ale brzy by to melo byt i na Windows. Nevim jak je to dobry, nebo pouzitelny, ale kdyby nahodou ti to k necemu bylo...
Kostry bohužel nejsou moje, ale chci je ve hře použít. Pózy byly ale nastaveny mnou. :) Jsou volně ke stažení z Unity asset storu a jdou myslím použít i komerčně, ale ten můj dungeon je stejně freeware. No a na nepřátele je v této fázi ještě brzo, a ze zkušenosti vím, že není úplně jednoduchý je vytvořit - ještě těžší je obalit je texturama a úplně nejtěžší rozpohybovat. Dungeon engine je pak na 99 procent můj vlastní. Teďkom jsem dovychytal poslední mouchy a vrhnu se na inventář, generaci postav a na první interaktivní páčku a vysouvací dveře.
OdpovědětVymazatJo a takovýhle stěny určitě neplánuju dát do hry, na tom obrázku jsou jen proto, aby to vypadalo hrozivěji. :) Graficky bych to viděl tak něco mezi EoB, Grimrock a LoL.
O Shade jsem nevěděl, vypadá určitě zajímavě. Zdá se, že je to uživatelsky příjemnější než Blender. Jinak, určitě parádní soft a navíc zdarma je Sculptris - Zbrush pro chudé, a (údajně) víceméně na stejné úrovni.