čtvrtek 20. prosince 2012

Vánoce, čas herních radovánek


Snad i letos bude pod stromkem hra. Ode mě tam určitě nějaká bude. Alespoň doufám. Zatím mi z Hongkongu nedorazila... ale ještě máme zítřek, v pondělí z pošty prý taky může přijít, nebo jestli ne, tak tam nakráčím a uvidíme, jestli tam něco bude. Kdyžtak až v úterý. To ale bude pozdě. Už jednou mě česká pošta o Vánocích podrazila. To bylo před několika lety, kdy mi měl dojít tehdy ještě nový Princ z Persie 2 (3?) a úplně nový Metal Gear Solid 3. Pár dnů po Vánocích mi poslali varování, že jim musím dát dvacet korun, jinak že už Metal Gear neuvidím. Ale největší bahno je, že na poštu balíček přišel před Vánoci a já tak mohl nadělit tyhlety skvělé hry pod strom. A Česká pošta všechno pokazila... To už je ale minulost. Hongkong je přítomnost. Tak uvidíme.

No ale zpět k radovánkám. Letos si doufejme zahraju opět něco skvělého. V záloze mám dosud neotevřený nový ikskom. Ouplně nejvíc záložní plán je Wolfenstein: Enemy Territory, u kterého se nedá nebavit, je to jako Ponny Adventure pro malé dívky, úplně nejnářezovější nářezus musus. A další hra, Saints Row 3, kterou už mám nainstalovanou na Steamu. Tímto ještě jednou převelice děkuji MickTheMage-ovi za hezký dárek. :) Pak i docela uvažuji o znovuzahrání Left for Dead, asi druhý díl. Ten bude určitě hrát víc lidí. Na Steamu mám pak ještě zakoupenej Team Fortress 2, ale nemám ho staženej - je toho deset GB - a stejný případ je Brink.

Co chci hrát o Vánocích. LittleBigPlanet!!! A nejraději, když to bude dvojka. To skákání s velkýma zajícema je prostě k popukání. Chtěl bych dát i něco méně roztomilého, ale takových her se holt dělá méně a méně. Škoda, že to Gearbox s Aliens: Colonial Marines do Vánoc nestihnou. Mám tu u X-boxu Alan Wake, takže ho zřejmě prubnu. No a na poličce tu jak koukám na mě ještě čeká Heart of Darkness na PSX a Suffering na PS2 je prý taky slušný nářez. Předpokládám, že bude čas i na hraní Move titulů a Kinect Adventures.

A proč se vůbec nedělají ryze vánoční hry?

zeal

0 komentářů:

Okomentovat