neděle 27. ledna 2013

Fascinující herní koncepty


Do té doby jsme hráli jinak, hlásá plakát od herních mistrů Origin Systems. Člověk, nikoli robot (už jsem ho málem zmínil ve svém nejnovějším článku pro KK), pod kapotou, tedy kápí. Kat, nesmiřitelný, nemající slitování. Bouchačka nastavená na usmrcení. Nekupte to!

Tohle mě jako hráče oslovuje. Srozumitelné, svým způsobem šokující a je tu příslib revoluce. Od hráčů pro hráče. Ne další střílečka, ale skutečně "real deal", masox, který nelze přehlédnout. Od lidí, kteří hry dýchají a chtějí je po všech stránkách posunout někam dál. I za cenu, že budeme hrát za tu špatnou stranu. Za cenu, že hra bude posouzena jako vadný produkt, a to nikoli herními recenzenty.

Origin TO tehdy v sobě měl. Dnes? Skutečné hardcore, masami konzumentů neovlivněné, produkty hledající hranu těžko pohledat. Indie tvůrci? Co blížící se konzole nové generace? Kickstarter? Návrat PC scény? Může na mobilu vzniknout něco, díky čemu si při hraní rádi zlomíte palec?

Nezbývá nám nic jiného, než si počkat.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat