úterý 18. června 2013

Zasahuji do nového RPG Guido Henkela

Minulý týden jsem se stal pokusným králíkem pro tadytoho pána na fotce:


Pokud snad nevíte o koho jde, tak je to herní designér a programátor stojící za již klasickou RPG sérií Realms of Arkania (Das Schwarze Auge), Guido Henkel, jenž také stál za neméně klasickou hrou Planescape: Torment a rovněž známými pecko-hrami Fallout 1 a 2.

Guido teď se svým týmem pracuje na zbrusu novém RPG, jehož název byl doteď tajemstvím, resp. pracovně se nazýval DeathFire, a právě název, ten oficiální, se probíral s naší skupinkou, jíž se říká fokus grupa. Dostat se do ní proběhlo skrze náhodný los a, světe, div se, zamračený pán budící hrůzu vytáhl ze svého pečlivě hlídaného klobouku i moje jméno.

Obsah testu naší grupy měl zůstat tajemstvím. Neměl se ho dozvědět žádný smrtelník žijící mimo Planescape. Nevím co by se stalo, kdyby snad... No a to se teď změnilo. Před čtvrt hodinkou jsem dostal dopis, vlastně dopis a knihu - ta je za odměnu -, a v něm stálo, že obsah testu, čili ankety, můžu v pohodě vykecat tady na blogu. Jestli je to past a Guido Henkel mě pak za vyžvanění všech pikantností z fokus session navštíví v noci s šíleným výrazem ve tváři, slibujícím, že mi ukáže, jak se ten jeho Torment správně hraje...

"please feel free to discuss the contents of the survey on your favorite message boards, your blogs or your social networks."

Pro jistotu jsem teď napsal Guido Henkelovi na Twitter, ať mi to potvrdí, že fakt můžu vyzradit to, co ještě do včerejška bylo tajné. Už se prý dohodli na názvu, díky našemu inputu, a teď je to prý už jedno, co bylo v anketě. Přesto se mi to trochu nezdá. Pořád nevím, jestli můžu, a taky proto, že v mailu vlastně není napsané CO můžu vytroubit, a bylo by nešťastné, kdyby se ven dostala nějaká citlivá informace. Tím hůře ode mne. Tak mi snad co nejdříve odpoví a já tu rád sepíšu vše, co bylo v oné anketě byť jen trošičku zajímavé.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat