středa 9. října 2013

Co musím dokončit/udělat

Musím dokončit offline verzi blogu, což se mi snad podaří, tím spíše, když to sem napíšu hnědě na žluté pozadí. Jsem i chtěl počkat na okamžik, až se vrátím z obchodu s Android tabletem, a že bych jako na něj udělal tu offline verzi v Epub tabletovským formátu, ale z koupě tabletu asi sešlo. Alespoň prozatím.

Musím dokončit androidí prvotinu.

Musím dojet Alieny: Colonial Marines, snad se mi ty sejvy nikam nepoděly.

Musím pouvažovat, zda mám dál psát na KK, protože vůbec, ale vůbec, nevím, kdo teď to KK čte. Co je to za lidi? Ti stejní čtenáři, jako v roce 2010, asi už bohužel ne. :(

Musím vyměnit svoji myš. Už se mi chudák vypíná, zapíná tak často, že mi to vyloženě vadí.

Musím zase začít psát povídky. A to odkládám už delší dobu. Musim s tim něco udělat.

Musím dočíst druhý, nebo třetí, Level. Ty články se mi tu začínají hromadit.

Musím začít hrát Deadly Premonition, neboť nějaký důvod.

A to by stačilo. Musím končit.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat