pátek 11. října 2013

Zlatý joystick


Je další rok. Zase se uděluje zlatý joystick.

Uh?

Pokud, podobně jako já, tápete, o co jde, tak vězte, že je to herní cena, kterou uděluje stránka computerandvideogames.com. Tam je třeba se zaregistrovat a jít hodně dlouhým procesem znamenajícím asi hodinu utrpení, kdy bojujete svým hlasem vůči nestabilní, padající stránce, která ne a ne vás pustit dál. Četl jsem, že se prý někomu podařilo poslat hlasy až po tříhodinovém (!) refreshování...

A kdo by dělal takovou hovadinu? Ten, kdo chce získat Civilizaci V anebo Mafii 2 zdarma! Jak taky jinak, hráč za to něco musí dostat a jen šance na výhru v soutěži, kterou vyhraje stejně někdo jiný, dnes už vážně nestačí. Tak jsem neodolal a taky poslal hlasy svým oblíbencům. Jenomže, dostat dnes něco zadarmo prostě nejde jen tak a asi proto se mi po zahlasování na výše zmíněném odkazu a další registraci na stránce sponzora, kde jsem si měl vybrat hru zdarma, stala taková nepříjemnost: ona totiž byla v nepořádku nejen stránka Computergames, ale i sponzora GMG, která mi nechtěla uvěřit, že jsem odvolil. OMG.


A já tu Civilizaci V chtěl na Steam jakože jo, tak jsem se zaregistroval na Computergames podruhé. A co nevidím? Ten dlouhatánský proces, kde se vybírá asi v patnácti kategoriích, už nemusím opakovat, protože stránka má moje hlasy dobře uschované v paměti. Takže jsem po druhé registraci pouze kliknul na send votes, tedy ty hlasy, co už byly předtím namačkány a stránka už jen děkovala a slibovala hru zdarma. Tak jsem naťukal opět ty stejné údaje na GMG. A nic...

Až po dalším zapátrání jsem se dozvěděl, že to nefunguje více lidem a že GMG má na svém fóru napsáno, že to Oooops znamená to, že stránka říkat, že mi hra zaslat do 24 hodin. Aha! To jsem pak dostal nápad, že bych si naťukal ještě pár her jakože navíc. A tak jsem to udělal. Hry mi ještě nepřišly všechny, ale na pár kontech se už Steam účty objevily. Zatím jen pro Civilizaci V, ale Mafia 2 doufám taky dřív nebo později přijde. A další dobrej efekt je ten, že jsem asi desetkrát podpořil mé favority v žebříčku, který není moc prestižní, ale nakonec proč ne. Nakonec, pokud Borderlands 2 získá o jednu cenu navíc, budu jen rád.

Během dopisování článku mi přišel (zatím) jeden navíc pro Civilizaci V, takže pokud ještě nemáte, tady je jeden Steam kód v hodnotě 750 Kč:

57HCY-F5XN0-MR9LW

Případně sem vystavím další.

Mafia 2 na Steam: CQ8NK-FBYV2-CWZAQ
Civilization V na Steam: ACF4Y-JA0N7-RWCJW
Mafia 2 na Steam: V2G04-DWJ8B-BMK98

zeal

0 komentářů:

Okomentovat