neděle 14. června 2015

Ještě jeden bod!

Právě jsem si všiml, že můj textík o hře Prince of Persia na Databázi PC her se přiblížil k bájné hranici 30 bodů. Před pár dny mi nějaký stejně smýšlející herní nadšenec obětoval kliknutí myší na hodnocení "tlustý prst nahoru" a rafička na stupnici se tak přiblížila úplně nejblíž, jak jen to jde, k hranici, které nedosáhne jen tak nějaký "docela dobrý" text. Máte-li účet na Databaze-Her.cz, a přinejmenším vás alespoň zajímá, o co tady jde, stačí kliknout na http://dbher.cz/k7950 a dát mé slohové práci na téma Prince of Persia šanci. Chybičky, jako opakující se slova, musíte odpustit, holt už je to nějaká doba, co jsem to psal. Třeba ještě někdo přidá bod a já se tak budu moci konečně pyšnit jedním z nejlépe hodnocených komentářů na celé databázi.

Zakládat si kvůli tomu nový účet na Databázi nemusíte, to zase tolik od vás ani chtít nemůžu. Pokud ale tam brouzdáte a nevíte, do čeho se začíst, tímto jen dávám tip a třeba se vám to zalíbí, ale třeba taky ne. Dal jsem hře jen 95 procent, koukám, a přitom si Prince of Persia zaslouží ještě o pár víc, bodů, ale ne sto. Totiž stovku si určitě zaslouží pokračování, které mě ve své době tak ohromilo, že mu přičítám to, že se ze mě stal maximální herní nadšenec. No ale jednička, ta mě přiměla koupit, ehm, přemluvit rodiče, aby mi koupili počítač. Obě tedy patří do nejzlatějšího fondu počítačových her. Už se těším až si je opět zahraju. A to se stane, až mě přepadne pohádková nálada!


zeal

0 komentářů:

Okomentovat