úterý 30. června 2015

Terrible Dungeon, část 2

Půlhodinka s Unity měl být původní název rubriky, kam jsem chtěl zařazovat aktualizace mého side-projektu, leč půl hodiny bylo tentokrát málo a protáhlo se to až na celou hodinu. Jde ukládat mapu (a nebude ani trošku problém to rozšířit na ukládání více map), jde ji loadnout a dá se vše vymazat, to pokud byste si řekli, že jste to načmárali tak špatně, že vám to nestojí za to mazat jeden čtvereček po druhém. Vše funguje bez chyby. Při loadování se musí nejprve celá plocha vymazat, i v případě, že na ní nic nebylo čmáráno. Musí se vyplnit všechna potřebná pole. Při loadování, ani při savování nesmí dojít k duplikaci čtverců. A pak jsem dlouho kreslil ty pěkný tlačítka dole, aby to bylo trošičku k světu.

Poučení pro příští část: v kreslícím programu bych neměl trávit tolik času. Obral jsem se o minuty, které jsem mohl využít na implementaci ovládání pomocí myši. Příště bych tedy mohl udělat myší ovládání (levým plus čtverec, pravým mínus). Mohl bych přidat vizuální údaje o počtu čtverců, respektive rozloze levelu. Přidám tlačítka pro zvětšení plochy. A zkusím stihnout i rozmisťování dveří, případně klíčů a vůbec všeho možného (bude to řešené tak, že snadno půjde přidávat různé položky i později). V jedné z dalších částí udělám vygenerování zdí podle pozice čtverce na mapě. First person pohled a pohyb v podzemí nepochybně incoming jako next. Monstra budou další na řadě. Poté postavy a jejich editor. Pak zvážím jestli se pustím do nápadů, které jsem si dopředu rozepsal, podle toho, jakou rychlostí vývoj pojede.


zeal

0 komentářů:

Okomentovat