neděle 28. června 2015

Terrible Dungeon, část 1

Od slov k činům. Zatím jsem věnoval tomuto malému hernímu projektu asi hodinku času. Stihl jsem nakódovat první skript, který dělá následující: vygeneruje plochu o "n" šířce a výšce, a dále zobrazí oranžový editovací kolečkočtvereček uprostřed monitoru, resp. plochy. Uživatel šipkami WASD pohybuje po ploše tímto editovacím čtverečkem. Po stisku mezerníku se vytvoří dungeonní čtverec; z více těchto čtverců se následovně vytvoří chodby a místnosti dungeonu. Bekspejz smaže čtverec z plochy monitoru. Veškerá data jsou průběžně ukládána do polí (dynamicky přidávána, případně mazána). Tato data se budou hodit po přidání funkce SAVE/LOAD. Doplním v dalším updatu. Dále přidám možnost vytvářet dungeon za pomoci myši. Levé tlačidlo přidá čtvereček, pravý ho smaže.

Zatím je to tedy jen úplný základ. Později přidám různá UI tlačítka, se kterýma půjde přidat blbůstky jako spawn, teleport, schody a stovka dalších kravinek. A potom! Potom nastoupí POWER OF UNITY, teda síla Unity a všechno to obživne a bude to vypadat a půjde to hrát jako klasický 3D dungeon z pohledu očí jednoho ze skupiny dobrodruhů (toho uprostřed). Nejdřív chci vytvořit editor, potom budu asi současně pracovat na spoustě věcí. Hlavní ale bude, že tomu nebudu věnovat moc času. Ani to tedy hlavně nebude možné. Využiji ale zkušeností, jež jsem za ty měsíce (desítky měsíců) získal a už na úvod jsem opravdu spokojen, jak rychle to jde! A teď to jdu zaklepat.


zeal the Dungeon Master

0 komentářů:

Okomentovat