pondělí 22. srpna 2011

Herní všehochuť

Mamoulian se nám stále ještě nerozbásnil, což mě nutí sem napsat pár řádek. Zaprvé, Brink mi nejede, a to kvůli Steamu. Ten po mně chce, abych si hru stáhnul znova, tj. abych stahoval sedm gigabajtů, které se povalují na DVD disku. Děkuji, nechci. Tak někdy v budoucnu.

Z her, které mě nejvíc v poslední době upoutaly, bych mohl jmenovat Killzone 3, kteroužto hraji na Move odstřelovačce, což je moc šikovná věcička, která se rozhodně vyplatí vlastnit. A jaké nové hry mě zajímají? Např. From Dust od Erica Chahiho. Všichni mluví a píšou o tom, jaká bude bomba Deus Ex, takže i tam je nějaká ta malá zvědavost, i když pokud si ho nebudu moci koupit z UK kvůli regionálnímu uzamykání, tak si ho asi jen tak nezahraju.

Vypadá to, že Kultura kriplů nám odešla do důchodu. Škoda, že Blogger neumožňuje ukázat nějaký ten zajímavý graf podobně jako v Civilizaci jedničce, když jste dali namísto quit game položku retire. Graf návštěvnosti sice po ruce nějaký je, ale je dost nudný, abych řekl pravdu - rovná vodorovná čára.

Score mělo v posledním čísle jako přílohu Necrovision. Ptám se: proč tam nedali dvojku?! Jedničku už mám z Levelu. Tak, že by byla v příštím? Budu napjatě sledovat, jak se věci vyvinou. Hmm...

zeal

0 komentářů:

Okomentovat