neděle 7. srpna 2011

Mamoulian strikes back!

Andrew se vrací na herně pisatelskou scénu! Hip hip hurá!! Nevím jak vy, ale já si na oslavu této události vytáhnu z beden všechna SCORE (jen ty před-Tomíkovské, samozřejmě - ty ostatní jsou ostatně spálené...) a začtu se do nějakého pekelně dobře napsaného textilu, vlastně textu! Moje oblíbená obálka z celé historie SCORE je bez přemýšlení naprosto jednoznačně číslo 9 s Kilrathi smějícím se ksichtem. Je to neuvěřitelné, ale koupi čísla 9 si pamatuju úplně živě, jako by to bylo před chvílí, kdy jsem u stánku řekl panu prodavači, ať mi podá SCORE a já vytahoval drobné z kapes a prodavač počítal a počítal, až jsme asi po minutě došli k sumě 27 korun. Já mu začal slibovat, že se k němu druhý den vrátím a ty tři koruny mu donesu a nemilosrdný stánkař odmítal a já nakonec odjel autobusem s prázdnou. Obálka jakoby z jiného světa mi zůstala v hlavě a já si po zbytek dne říkal, o jakých hrách se asi píše uvnitř, a co je to za hru s tou super nestvůrou na obálce? A Tajemství oslího ostrova? Česká hra???!!! Musím to číslo ihned mít!


Tak a já si s psaním tady na blogu dám asi pauzu, když už mám konečně koho číst! :) Vivat Mamoulian!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat