čtvrtek 6. října 2011

RAGE, ještě než ho začnu hrát

Tak takhle natěšenej na hru jsem už hodně dlouho nebyl. Ani Deus Ex se neblíží k tomu, jak moc jsem se těšil/a v této chvíli stále těším na Rage. Střílečka v otevřeném prostoru, byla tu už někdy taková předtím? A teď nemyslím Oblivion, ani Fallout 3, které se pravými střílečkami nazývat nedají, jelikož jejich střílecí kvality jen blednou v porovnání i jen s průměrnými hrami Doom žánru. I když, kdoví jak to je s tou otevřeností. Ani tu snad ještě nebyla žádná hybridní akce/závodní hra (nebudeme-li počítat Redline), natož odehrávající se v postapokalyptickém světě, tedy na planetě plné mutantů a jiných parádních věcí z Mad Maxe. A to se id Software prý inspirovalo u krále konzolových arkád Motorstormu, až se člověku ani trochu nechce věřit, jaký skvělý kousek to na něj čeká!



Obrovský svět Rage zabírá 3 dvojvrstvá DVD. To znamená, že ti, co si ho budou chtít stáhnout, budou muset počítat s 20 GB a minimálně jednou tolik volným místem na HDD. Další rekord pro Rage! Byla tu už někdy tak velká hra, alespoň co se týče PC teritoria?

Co si od hry slibuju? Očekávám toho hodně. Po tak dlouhé době, kdy jsem si o něm četl články a sledoval fantastická videa s představováním možností enginu iD tech 5, nejde prostě očekávat jen tak ledajakou hru. Zklamání na cestě? Pokud Rage doručí to hlavní, tj. pocit z kvalitního střílení, obří svět a něco navrch (což se mezi to "hlavní" jistě taky počítá), budu spokojen. Ale doufám v něco víc, samozřejmě.

A mimochodem, nevím nakolik je to Easter Egg, ale ten obrázek úplně dole mi neustále někoho připomínal a on je to voják z Dooma 3, nejspíš. Nejspíš se teleportoval z pekla do postapokalyptického světa. Co na to Mad Max?



zeal

2 komentáře:

  1. Nevim mně to připomíná Boiling Point, až leda trochu na to jiný místo děje

    OdpovědětVymazat
  2. Boiling Point jsem nehrál, a na databázi her má, koukám, 70 procent, což jde. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat