pátek 27. ledna 2012

Hry z edice ABC za 6 korun

Dnes jsem si zašel nakoupit do Tesca a co nevidím, hry z edice ABC za 6 korun! Koukám na to podezřele, jako řidič izraelského autobusu na nervózního snědého muže v tlustém kabátu, a ještě se pro jistotu pokouším ohnout obálku, jestli v ní opravdu je ono CD se hrou, a pak si říkám, že cedulka výprodej asi bude znamenat, že se mi to fakt nezdá.

Do nákupního košíku tak cestuje Starship Troopers, Warlords: Battlecry 3, Army Men: Trilogy, Schizm 2, jakási vesmírná akce Breed, Firestarter, Shadowgrounds, The Plan, Ankh: Srdce Osirise a dokonce Medicopter 117 a Locomania, simulátor vláčků, a prý logicko-strategická hra.

Pak si říkám, jestli jsem neměl vzít ty Warlordy trojku třikrát, raději, kdyby náhodou CD prasklo při nějaké neočekávané nehodě, nebo raději pětkrát? Nad Army Men jsem v minulosti docela uvažoval (pamatuju se na pěkné recenze v Levelu nebo ve Score) a teď se mi tedy poštěstilo jej mít a dokonce tři díly na jednom CD! Schizm 2 mám obrovskou krabicovku, ale upřímně, za 6 Kč je nová originálka mnohem levnější, než kdybych si chtěl udělat nějakou zálohu bokem na prázdné DVD.

Inu, byl to pěkný kauf.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat