neděle 11. března 2012

Nodus Domini, nedokončená česká hra



O ambiciózní hře z českých lesů a hájů Nodus Domini jsem tu před nějakým časem psal. Tehdy to vypadalo, že veškeré důkazy o existenci tohoto projektu byly spáleny a to, co zbylo, ještě bylo pro jistotu zalito betonem. Až teď se mi podařilo detektivně vypátrat video, které potvrzuje, že se mi ten den na Invexu v roce 97 opravdu nezdál. Cybernetic Cinema tam skutečně Nodus Domini prezentovala.

Dnes to tak, jako tehdy, už nepůsobí, fantastické to zcela určitě není, ale před patnácti lety jsem na to jako malý hráč koukal s otevřenou pusou, aniž jsem pořádně věděl o čem to je - na letáku psali jen cosi o nějaké posádce, která ztroskotá na cizí planetě, či něco takového. Někde ten letáček snad ještě bude, mezi úlovky z Invexu, pokud je někdo nevyhodil.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat