čtvrtek 10. května 2012

Deset minut s Unity: část 5

Tahle část mi bez nejmenších pochyb dala nejvíc zabrat. Z kostky jsem vyrobil dveře v měřítkovém poměru zhruba 2 ku jedné. Musel jsem si proto dodatečně pohrát se stěnami, aby vznikla díra pro dveře se správnou výškou a šířkou - v té chvíli jsem už tušil, že naklonované místnosti z předchozího dílu půjdou pryč. Na Google obrázcích jsem si našel pěkné dveře. V Irfanview jsem je dodatečně upravil. Nahrál do Unity a vytvořil jsem dveřní materiál, který jsem přidal na nově zhotovenou kostku ve tvaru dveří, kterou bylo třeba zapasovat do nové vchodové škvíry. Z tutorial videa na Youtube jsem si překopíroval skript na otevírání dveří. Žádné problémy, vše fungovalo.

A následně jsem klonoval místnosti podél chodby, na oba konce jsem ji taky přidal, aby hráč nevypadl do vákua virtuální reality. Na následujících obrázcích je to zdokumentováno. Tak a "level" je hotov. Dají se v něm otevírat dveře... Časový limit jsem stihl jen tak tak. A už teď se těším na to, co v Unity udělám příště.







zeal

0 komentářů:

Okomentovat